wtorek, 8 września 2020

pozdrowienia z Rabki


W Rabce jesień. W Rabce pusto. Wczasowiczów i kuracjuszy prawie nie widać. Miejscowość była objęta czerwoną strefą, z tego powodu sanatoria nie mogły przyjmować kuracjuszy. Komercyjni mogli oczywiście przyjeżdżać cały czas.

To tak samo jak z lekarzami. W marcu nie mogłam się dostać do ortopedy choć ręka bolała mnie bardzo, prywatnie dostałam się od razu, usg, zastrzyk ze sterydów i po bólu. Płaciłam kartą więc też bardzo nie bolało.

Wykupiłam tygodniowy pobyt dla dwojga. Mieszkamy w tym samym pokoju co w lipcu. Te same rehabilitantki robią nam zabiegi choć tym razem to ja zdecydowałam co mi najbardziej trzeba.

Lubię Rabkę prawie tak samo jak Krynicę. Lubię wracać do miejsc gdzie było mi dobrze, gdzie czułam się bezpiecznie. Dlatego tu jestem. Nawet koty są te same -ten wyszedł, popatrzył i usiadł elegancko, gdy powiedziałam, że zrobię mu zdjęcie na blog.
Dziś też Cię kocham.

27 komentarzy:

  1. super widzieć Cię z uśmiechem na twarzy :) odpoczywaj i ładuj akumulatory JNKNŚ DTCK

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ten czas Cię otuli miłością💞

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych dobrych, pięknych dni we dwoje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klarko, kochana,
    cieszę się, że znów Cię widzę i czytam :)
    Pozdrawiam serdecznie, wypoczywaj, piękne miejsce.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ladnie wygladacie oboje... Super pomysl z tym wyjazdem we dwoje. Odpoczywajcie i cieszcie sie soba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cisza i spokój, to czas dla Was. Korzystajcie jak najwięcej. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypoczywajcie i cieszcie się sobą. Dobrze widziec usmiech na Twojej twarzy, Klarko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłam serdeczności. Odpoczywajcie, cieszcie się sobą i schyłkiem lata. Pięknie razem wyglądacie i widać, że do siebie pasujecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło Cię widzieć! Pozdrawiam ze Szczecina.❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze Was widzieć. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że możesz odpocząć, w dodatku w towarzystwie swojej "Drugiej Połowy". Pięknie wyglądacie Oboje. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi Jaki grzeczny, mądry kot. :) No prywatnie to wiadomo...

    Miło Was zobaczyć, takie zrelaksowane, pełne ciepła buzie, przemiło się uśmiechacie, aż chce się do Was uśmiechać. :))) Spędźcie wspaniale czas. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pogoda wróciła, więc na pewno umili odpoczynek. W sercu też życzę dużo słońca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego, zazdroszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że czas spędzony w Rabce chociaż w minimalnym stopniu ukoi Twój ból.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja polubiłam Jelenią Górę. Znajomi pytają co tam można tyle robić. A my tam wracamy i się nie nudzimy

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego wypoczynku!
    Fajnie, że coś napisałaś.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Dorota L.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł! I doskonale, że piszesz :)
    Odpoczywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło Was widzieć, a jeszcze lepiej, że mogę Cię czytać.
    Przyjemnego pobytu pięknej pogody i relaksu. Mam nadzieję, ż poradziliście sobie z niewygodnymi łóżkami, ja też właśnie zaczynam urlop. Wrzesień jest cudownym miesiącem bo dużo mniej urlopowiczów a ja nie lubię tłoku. Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknego wypoczynku!
    Nad morzem sporo ludzi, atmosfera wakacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wiedzieć,że jest taka możliwość,skoro taka dobra miejscowka:)
    Samych przyjemności wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że dobrze Wam tam. Odpoczywajcie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne okoliczności przyrody,udanego slow-urlopu i odpoczynku dla Ciebie i męża. Brygida

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyzby to PanKot zrobil Wam zdjecie?

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz