poniedziałek, 22 kwietnia 2024

sanatorium miłości

 Jest taki program telewizyjny i ja go oglądam w ramach umartwiania się. Grupa emerytów zostaje umieszczona w sanatorium, uczęszcza na zabiegi, ma zajęcia integracyjne a celem programu jest zeswatanie par. 

Ta edycja umieszczona jest w Krynicy, w Nowym Domu Zdrojowym, gdzie kiedyś spędziłam szczęśliwie cały turnus i między innymi dlatego oglądam każdy odcinek narzekając na okrutny los, który pozbawił mnie dwóch pobytów! Nie płaczę bo mam antydepresanty. 

Trzeba pamiętać, że to tylko program i musi być ciekawy a uczestnicy z pewnością wiedzieli na co się godzą ale i tak pozwalam sobie na uwagi w stylu - "o, ja bym z tą osobą nie wytrzymała w pokoju a ona ze mną", albo "dlatego nie chodzę do kawiarni bo nie chcę żeby facet w tańcu kręcił mną jak pralka i wyrywał mi obojczyk". 

Myślę sobie, że tam z tego swatania nic nie wychodzi bo ludzie mają inne oczekiwania. Panie pragną adoracji i atencji a panowie seksu. 

Z tego powodu  na tych emerytów z telewizji mówię "dziady obleśne". 




14 komentarzy:

  1. Nie oglądam tego programu, prawie nie oglądam telewizji. Tak to już jest, że jak człowiek choruje to nie w głowie mu seks, a Panom niestety często brakuje empatii. Pozdrawiam Klarciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam, panie też lubiejo seks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza zbokinie po pięcdziesiątce albo dwóch ;)

      Usuń
    2. Ja tam walkę setkami😂

      Usuń
    3. zbokini waląca setkami, grab sobie grab, wąsate baby czuwają

      Usuń
    4. A niektóre ten seks to nawet "jak koń owies". :-)

      Usuń
    5. Sobie zbieram różne eleganckie wąsate epitety, ale ostatnio chyba im się znudziło, marne zbiory😂

      Usuń
  3. Raz cos takiego trafiłam, bo mam telewizor w kuchni, ale oglądać się nie da...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się przyznaję bo wcześniej przez wiele lat nie oglądałam w tv nic, byłam jak z innej epoki, o serialach nie dało się ze mną pogadać, o reality show tak samo

      Usuń
  4. Oglądam, choć nie raz się złoszczę na uczestników.
    Pozdrawiam kochana i zdróweczka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, czy dziady obleśne pragnące seksu jeszcze mogą...

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz