środa, 28 czerwca 2017

książkę dostanie

Książkę od pana Tadeusza Gwiaździńskiego i czekoladę ode mnie dostanie pani Wanda Musielak proszę o adres do przesyłki. Dziękuję za zabawę, bliska byłam nagrodzić dodatkowo odpowiedź o zimnym piwie bo mam prawie tak samo - latem najbardziej lubię różowe zimne wino ale przecież chodziło mi o letnie jedzenie.
Lubię prawie to samo - słodkie ogórki prosto z grządki, już są ale mało, a ponieważ jestem pierwsza w domu to są moje, o!,  tak samo jak cukinie na wszelkie sposoby, niemożliwą ilość truskawek, poziomki słodkie od słońca, lody, ciasto z borówkami, lody, sałatki ze wszystkiego co się nawinie, lody, i borówki amerykańskie prosto z krzaka. Mogą być z lodami.

Teraz o zwyczajności.  Chcę o tym napisać bo w takich momentach czuję wdzięczność i zaczynam wierzyć w jako taką normalność.
Wczoraj po południu zadzwoniła pani pielęgniarka z przychodni, żebym przyszła bo jeszcze potrzebne są dwa badania, skierowania już są wypisane i czekają ale muszę je odebrać bo badania są w Krakowie. Oczywiście podziękowałam i powiedziałam, że przyjdę jutro zaraz z rana.

Za chwilę znów zadzwonił telefon. Pani pielęgniarka powiedziała, że jeśli chcę to podrzuci mi te skierowania do domu albo  wrzuci do skrzynki na listy.
Och, jak się ucieszyłam! U nas przychodnia jest daleko, nie mam samochodu i muszę iść poboczem przy ruchliwej drodze kilka kilometrów a jest straszny upał a ja nie ukrywam, nie jestem teraz najzdrowsza.
Powiecie, że to tylko gest, nic wielkiego, ale dla mnie to bardzo wiele znaczy. Człowiek człowiekowi człowiekiem.

29 komentarzy:

  1. Gratulacje dla P. Wandy! �� Brawo pani pielęgniarka! Może mały gest, ale bardzo miły �� Klarko zdrowia życzę �� - Marynika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest wiedzieć, ze sa jeszcze tacy ludzie jak pani pielegniarka:) Zdrowia, Klarko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrzy ludzie są na świecie :))) Bardzo miło wiedzieć, że jednak są.

    Dbaj o siebie Klarko i zdrowiej szybko, odpoczywaj i jedz prosto z krzaczków, a nawet i lody prosto z lodówki.

    Znów byliśmy w Krakowie, na XIII Pikniku :) i było super miło.

    Uściski ślę,
    BB

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze sa tacy ludzie.
    Jeszcze lepiej byloby gdyby takie skierowanie dalo sie wyslac np. internetowo i bezposrednio do celu, czyli przychodni gdzie badanie ma byc robione.
    No ale wazne, ze jest ktos kto pomyslal, zeby choremu ulatwic zycie. Brawa dla tej pani!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star,
      to dopiero daleka przyszłość- marzenie!
      Choć są laboratoria, gdzie nie muszę po wynik gnać 30km tylko drukuję go sobie w domku :). Wspomnę tylko, że badania odpłatne.

      Usuń
  5. Brawo dla pielęgniarki. I gratulacje dla wygranej!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję p. Wandzie :) A pielęgniarka jak widać też człowiek :) Takie małe przychodnie mają jak widać szereg zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie powiem, że taki gest to nic wielkiego!!
    i gratuluje wygranej pani zwyciężczyni, niech czyta na zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są dobrzy ludzie i dla nich to takie normalne przecież...na pewno bys zrobiła tak samo w odwrotnej sytuacji:) podlecz sie Klarko, bo to sie martwimy o Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo dla uczynnej pani pielęgniarki!:)
    Oraz gratulacje dla zwyciężczyni konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo dla p. pielęgniarki, gratulacje dla p. Wandy, a dla ciebie duuuużo zdrówka.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Zwyciężczyni, ukłony dla Pani Pielęgniarki, a dla Ciebie Kochana zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. o coś tu się działo... a ja mało w sieci bywam, lecę poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie że ludzie potrafią być uczynni. Że pomyślą o drugiej osobie, wykonując gest, który nic ich nie kosztuje, a dla tego, co go otrzymuje tak wiele znaczy.

    Klarko zdrowia, zdrowia, zdrowia! I pięknych i dobrych ludzi wokół!

    P.S gratulacje dla p. Wandy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klarko,nawet sama nie wiesz,jaką uroczą kobietką jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ uczynna pielęgniarka, zdrowia jej długiego trzeba życzyć...
    Tobie tez zdrowia jak najwięcej...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki takim ludziom jak pani pielęgniarka człowiekowi chce się żyć. Proszę, pozdrów ją serdecznie:) Ciebie też pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Klarko cudowna,jesteś moją wirtualną miłością..Chciałbym w realu..Ale cóż..

    OdpowiedzUsuń
  18. Na upały polecam pół litra piwa z dodatkiem 50ml Campari. Niby gorzkie z gorzkim wydaje się być jeszcze bardziej gorzkie. Jednak w praktyce smakuje rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo dla pani pielęgniarki, brawo dla pani co książkę wygrała, duuużo zdrowia dla Ciebie i powodów do radości też żeby było dużo, dużo :-))
    Marytka

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobietki,które się obrażają,jeśli im się mówi,że są piękne to jakaś nienormalność. Spadam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta kobietka tnie mnie równo z trawą..Dalibóg nie wiem dlaczego..

    OdpowiedzUsuń
  22. No nic,tylko się zabić!

    OdpowiedzUsuń
  23. Klarko,no dobra..dobra..Wiem,że mnie i tak wyharatasz,ale muszę Ci powiedzieć,żeś urocza..Harataj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Klarko,miłością się nie gardzi..Nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie! Ta kobietka wymiotła 99,55 procenta moich postów!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ech Ty niedobra! A i tak Cię kocham,choć nieubłagalnie haratasz moje posty..

    OdpowiedzUsuń
  27. Klarko, mało mnie w necie i nadrabiam zaległości bo urlop nareszcie. A co też tu się wyrabia :-D A posty twoje tak samo zawsze smakowite jak zwykle. To nie ma się co dziwić ;-)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz