niedziela, 8 września 2024

nieidealna

 



To nie jest podsumowanie bo to przecież nie koniec. Ale 41 lat małżeństwa to całe dorosłe życie. Było szczęście i radość, ucieczki i powroty, zgoda na niewygodę, śmiech i łzy. Marzenia o małym białym domku na wsi  i bezustanne starania o ten cholerny domek. 

On mnie chciał nosić na rękach  zepchnąć ze schodów a ja mu chciałam kupić wszystko co chciał porąbać siekierą samochód. 

Na szczęście po 35 latach gry o tron połączyła nas  zgodna, bezwarunkowa miłość do niebieskookiej blondynki. 

Kocham moją rodzinę. Zaraz odpiszecie - wiemy!

Dziękujemy za życzenia i gratulacje i za medale za odwagę ;) 

31 komentarzy:

  1. Gratuluję i z całego serca życzę jeszcze wielu lat wspólnego, dobrego życia. Niech Wam się wiedzie jak najlepiej. Teraz wasz czas na odcinanie kuponów ze zdobytego doświadczenia i pielęgnowanie spokojnej, dojrzałej miłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę Wam jeszxze wielu takich rocznic 🥂🍾🍀

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, ja 45 lat brałam ślub , ale od 4 już sama

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszelkie spory i klotnie nie maja zadnego znaczenia jesli prowadza do lepszego zrozumienia i szanowania tej drugiej osoby.Zycze wam jeszcze wielu lat razem i z ta blondynka niebieskooka .

    OdpowiedzUsuń
  5. Medal za ofiarność i odwagę!
    A nawet dwa, dla was obojga!🎖🏅

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś mi powiedział z okazji 35 rocznicy ślubu, że teraz to już uprawnienia kombatanckie przysługują😉, więc Wam tym bardziej. Wielu jeszcze szczęśliwych lat Wam życzę, wielu radości i zachwytów ❤️💐🍾

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak trzymajcie razem, dopóki życia starczy!!!! Życzę Wam doczekania Brylantowych Godów.!!!! Nam niestety zabrakło do nich 5 lat- byliśmy razem 55 lat i....2dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Nam tydzień temu stuknęło dopiero 37 lat od ślubu, ale razem jesteśmy dłużej, bo "chodziliśmy" ze sobą prawie 6 lat. Życzę Wam wielu, wielu szczęśliwych lat i obserwowania, jak niebieskooka blondynka rozwija się, dorasta i zakłada własną rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przybijam piątkę, u nas było 40 w czerwcu.
    Medal i brawa i życzenia na kolejnych tyle!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczni:)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna Klarko, fantazyjnie chyba byłaś ubrana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był 1983 rok straszna bieda puste sklepy a to ślub cywilny, sukienkę i toczek pożyczyłam od koleżanki to był całkiem ładny zestaw

      Usuń
    2. Pięknie wyglądałaś.

      Usuń
  12. Nie każdy ma takie szczęście,mam na myśli niebieskooka bladynke, wiem,że to doceniacie.Duzo zdrowia dla wszystkich!
    Anja

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Szczęśliwości w zdrowiu i spokoju na kolejne! My mamy o rok więcej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z calego serca gratuluję i życzę Wam, jeszcze wielu, wielu rocznic! ❤️🌹
    Zazdroszczę Wam. Też bym tak chciała, ale za pierwszym razem nie wyszło. Za to miesiąc temu obchodziliśmy z mężem 12 rocznicę ślubu i wszystko wskazuje na to, że będą następne.
    Jeszcze raz SZCZĘŚCIA!!!❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne życzenia dla Was obojga, Klarko!

    No to rocznikowo jesteśmy tak samo - u mnie też w tym roku 41 lat. Nie zamieniłabym MójCiOnego na żadnego innego, on też by nie zamienił.
    Był stan wojenny, sukienkę miałam szytą przez krawcową, sukienka była jak - do - komunii, za kolano i z falbankami.
    Przyjęcie było na 13 osób u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje wielkie i pieknie wyglądacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego!
    Ciekawie, bo ja jutro z moim małżonkiem obchodzę 36 lat wspólnego życia!
    Pozdrawiam!
    Dorota L.

    OdpowiedzUsuń
  18. Klareczko !Gratulacje ! Nam w kwietniu minie 40! I tak jak u Ciebie raz lepiej raz gorzej ,ale razem i to najważniejsze! Zamiast blondyneczki mamy dwa koty,które kochamy nad życie! Pamiętam to robienie czegoś z niczego ,,,,,,,buty pożyczone ,sukienka też ,a kwiaty miały być inne...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ja powspominam w następnej notce jak kombinowałyśmy z tymi bieda ciuchami

      Usuń
  19. I muza z magnetofonu na ślubie była. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Wspólne ustalenie wymienionych na początku chęci to klucz do sukcesu! Trzymajcie tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego i wielu jeszcze wspólnych rocznic 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas minęło 41 lat, szyta z darowanej koronki falbaniasta sukienka, bukiecik z groszków, a wesela nie chcieliśmy. Wszystkiego najlepszego, Klarko, pozdrawiam Maria z Pogórza Przemyskiego.

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż... podobno stary wróg lepszy od nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 100 lat razem w ciszy, spokoju i zdrowiu; niech śmiech i miłość Niebieskookiej umila Waszą słoneczną wspólną jesień :*

      Usuń
  24. Ech, wzruszyłem się... Gratulacje i oby Wam stuknęło następne 41.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz