środa, 7 sierpnia 2024

kronika zdrowienia

 Następny rezonans głowy za pięć miesięcy. Guz się powiększył i dlatego się martwiłam. Lekarz podjął decyzję o obserwacji i tego się trzymam. 


Na szpitalnym korytarzu stało to urządzenie, nawet nie wiem do czego to. Pierwszy raz w poczekalni nie było żywego ducha, zawsze tam jest tłum chorych podwojony o osoby towarzyszące. Może w wakacje mniej chorują. 

Wyszłam od lekarza uśmiechnięta, doktor poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałam i cierpliwie tłumaczył mi, że damy radę, trzeba czasu i cierpliwości, taka to dolegliwość. Gdyby ktoś szukał dobrego lekarza od GammaKnife to z całego serca polecam  Marka Kentnowskiego, pracuje w Gliwicach a raz w tygodniu w Krakowie. 

22 komentarze:

  1. Cieszę się, to dobre wiadomości 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, zemasz dobrego lekarza I jestes zadowolona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To jednak optymistyczna wiadomość i musisz ufać lekarzowi.
    Pozdrawiam Andrzej G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klarko, a stosujesz jakąś dietę wspomagającą leczenie? Czytam ostatnio sporo na ten temat, warto się tematem zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszyna to ewidentnie mikroskop dla wielkoluda, a nikogo na korytarzach nie było, bo wszyscy uciekli, jak go zobaczyli, tylko Klarka szła tak zmyślona, że nawet wielkoluda przegapiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Machina do tortur jak nic!
    Takie rozmowy z lekarzem to rzadkość.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Klarko kochana, będzie dobrze. Uściski, Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Gliwice to ogromna rekomendacja
    Dobrze mieć takiego lekarza Oj jak dobrze. 💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę,że podniosła Ciebie na duchu ta wizyta! Będzie dobrze 😻a mikroskop dla wielkoluda boski!!!!
    Margaret 😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym doktorze u nas w Szczecinie.Masz szczęście, że do niego trafiłaś. Na pewno wszystko bedzie fobrze!
    Niestety, mój mąż nie kwalifikuje się do zabiegu ze względu na wielkość guza. Żyjemy z tą bombą. Można ją tylko obserwować.
    Zdrówka Ci życzę, Kochana!❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzyscy chorzy sa niecierpliwi, bo kazdy chce byc zdrowy. Madry lekarz potrafi to wytlumaczyc. Dobrze, ze na takiego trafilas Bedzie dobrze !! Odpoczywaj, , ciesz sie latem, kwiatami i psinka. Mysl o tym, ze nic nie musisz i rob to tylko co chcesz, co sprawia Ci radosc. Sciskam mocno i wysylam duzo dobrej energii , duzo dobrych mysli---jak wszyscy tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobra wiadomość, a coś, żeby mniej bolało wymyslił?to sobie teraz odpocznij po tej wizycie!🥰Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rozmowie wyszło, że teraz jestem i tak w lepszej kondycji niż przed radioterapią bo kiedy pracowałam to na okrągło musiałam brać środki przeciwbólowe na stawy, ścięgna, kręgosłup itd, z powodu przeciążenia ciągle miałam stany zapalne a do tego bardzo źle spałam, został mi ból głowy ;) co to jest

      Usuń
  13. cały czas trzymam kciuki i myslę, że będzie dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klarko, trzymam mocno kciuki i wierzę, że będzie dobrze. Mieszkam na Śląsku i gliwicka onkologia to miejsce uznane i cenione. Słyszałam jeszcze o prof. Ząbku w Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Moze to jest specjalny mikroskop, zeby bezkrwawo zajrzec do glowy? I obejrzec wszystkie dobre mysli, ktore tam siedzom;) Pozdrawiam i sciskam leciutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana
    Zdrowiej, tego z serca życzę:)
    Mam zawsze traumę, kiedy mam skierowanie na rezonans, nie cierpię go!

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje poczucie humoru to ogromna tarcza przeciw wszystkim trudnościom...Ewa

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz