piątek, 9 sierpnia 2024

buty dla starszej pani

 


Od ośmiu lat nie kupuję szpilek. Od paru lat nie miałam szpilek na stopach tylko jakieś sportowe, wygodne buty do pomykania po przystankach. No i w pracy kroksy, drogie ale skoro nosi się buty przez 8 godzin to warto zainwestować. 

Pewnie że mi żal. Ładnych butów, zgrabnych nóg, pończoch, seksownego wyglądu. Młodości. 

No ale trudno. Mam za to zaburzenia równowagi a ta dolegliwość wymaga bardzo wygodnego obuwia. Dla ciekawych - na początku, gdy  nie wiedziałam co mi dolega, myślałam, że to ze zmęczenia. Znosiło mnie i nie szłam prosto tylko zygzakiem. Nie trafiałam w drzwi i uderzałam się na zakręcie w futrynę, raz o mało nie złamałam ręki. Schodzenie po schodach jest trudne bo mam wrażenie, że schody są ruchome, pionowe i falują. Unikałam chodzenia schodami już na rok przed diagnozą. 

W domu mam progi. Też trzeba uważać. Poza tym pierwszy raz w życiu doświadczam obrzęku stóp i od japonek czy sandałków moje stopy wyglądały jak baleron. Zgroza. 

Na początku lata szukałam wygodnych butów i wiadomo, podchodziłam kilka razy bo ja nie lubię brzydkich butów, nie lubię, przeżywam to bo wszystko mam brzydkie to jeszcze i buty, no ileż można wytrzymać. 

Kupiłam przez internet te czerwone ze zdjęcia. Bez przekonania. Ale przymierzyłam, dopasowałam, i znów się zdziwiłam. Jakie wygodne. Jakie miękkie. Elastyczna podeszwa. Wow! Najlepsze klapki jakie kiedykolwiek miałam. Serio. To co zrobiłam? Szybko zamówiłam takie same i przekierowałam na adres siostry bo dziewczyna też ma nogi umęczone wieloletnią fizyczną pracą. 

Po miesiącu zamówiłam dla siebie kolejną parę bo jednak zamierzam jeszcze trochę pożyć a tego modelu może już nie być w sprzedaży! 

To nie jest reklama, po prostu nie mam o czym pisać. 

57 komentarzy:

  1. Bardzo piękne buty, serio!
    Innyglos

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zgrabne nogi wygodne buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Birckenstocki - ceny zaporowe ale da się upolować na wyprzedażach poniżej 200, i są na lata

    OdpowiedzUsuń
  4. A już myślałam, że jeden but niebieski, a drugi czerwony. Ja unikam klapek, bo je gubię. Serdeczności! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja najbardziej lubię japonki, ale się nie da

      Usuń
    2. Ja tez musze miec buty tylko stabilne, klapki mnie gubia. Ale kazdy lubi co innego. Twoje klapki maja mozliwosc regulacji ciasnosci. To chyba rowniez zaleta.

      Usuń
    3. ta regulacja jest bardzo ważna przy obrzękach

      Usuń
  5. Widziałam mocno starszą panią w klatkach na wysokim koturnie, szła i .... trzymała się balkonika. A buty fajne, kolorowe. ulach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodziła z autobusu, nawet dość sprawnie i przecież nie trzymała się poręczy.

      Usuń
  6. Klapkach oczywiście. 🙂ulach

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te czerwone od 2 lat i chodze w nich po domu, bo co i rusz wyskakuje do ogrodu, bo do typowych domowych papci wszystko sie przykleja: liscie, ziemia itp. A te czerwone na dodatek swietnie sie myja pod biezaca woda i znow czlowiek moze smigac albo czlapac jak kto woli. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze zdjecia udalo mi sie odczytac jedynie czesc nazwy firmy butow a pragnelabym poznac cala jako ze bardzo by mi sie przydaly wygodne, miekkie, z elastyczna podeszwa - moze udalo by mi sie kupic je u mnie?
    Moglabys podac ta nazwe?
    Dziekuje i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Klarka, te klapki nie są złe. Ważniejsza wygoda i bezpieczeństwo.
    Rieker ma dobre buty, zdrowotne, ze skóry itp. Ino":) wygląd nie zawsze im wychodzi.
    Tamaris też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak od dawna że patrzę ludziom latem na buty i niektóre dziewczyny mają prześliczne sandałki i pięknie zrobione paznokcie, taki symbol lata

      Usuń
  10. Mi też żal wszystkich szpilek których już nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam szpilek. Zabiłabym się. Próbowałam swojego czasu buty z lekko podwyższonym obcasem (5 cm) - "bo tak chodzą dorosłe panie", ale też nie przeszło. I myślę, że głupia byłam, że się męczyłam.
    A klapki bardzo ładne.
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nieraz mówię że głupia byłam że się męczyłam z codziennym makijażem, przestałam się malować i nawet nikt nie zauważył

      Usuń
  12. Co to znaczy: "wszystko mam brzydkie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie że się użalam, po prostu nie zatrzymałam urody

      Usuń
    2. Nie znam Cię osobiście, nie widziałam Cię w naturze, ale... jesteś na zdjęciach śliczna! Też bym chciała tak nie zachować urody, jak Ty! Bo ja to cytując panią Czubaszek zupełnie "nienachalna z urody jestem". ;-)). A buty świetne!

      Usuń
    3. Czubaszek mówiła też, że wszystkie kobiety są ładne, tylko po niektórych tego nie widać. :-)

      Usuń
    4. „Piękno kobiety rośnie z latami.” – Albert Einstein

      Usuń
  13. Klareczko Kochana! Wszystko co nosisz i masz na sobie jest ładne !Bo Ty jesteś ładna i to przechodzi na wszystko!!Jak zobaczysz paskudną wykrzywioną z pogardą paszczę ,to żeby miała same kolie brylantowe ,to wszystko ,całość będzie paskudna!!!!!!!Bo to wnętrze rozświetla całość! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest bo w pracy unikałam luster a unikałam dlatego, że miałam zawsze smutną, zmęczoną twarz a ja przecież jestem pogodną osobą

      Usuń
  14. Ja cały rok (jeśli nie ma dużego śniegu) śmigam w półbutach Helios (wsuwanych, bez sznurowania). Klapki noszę jedynie w domu, bo wysiadając z autobusu muszę mieć stabilne obuwie. Czółenka od wielkiego święta, gdy nogi nie puchną. Buty wolę kupować stacjonarnie. Pozdrawiam Klarko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam sobie w jednej sieci scan stopy i teraz kiedy wybieram buty to rozmiar się dopasowuje, dlatego kupuję przez internet ale czasem i tak oddaję

      Usuń
  15. Dobry but jest jak dobry fundament.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie potrafiłam chodzić na szpilkach (choć mama próbowała mnie zmusić), zawsze wolałam sportowy styl i sportowe, wygodne buty. A teraz moja mama ma problemy ze stopami- w imię czego?
    Zdrowia i milion uścisków! (Jestem, czytam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu Cię mama zmuszała, zazwyczaj matki wiedząc że obcasy szkodzą i mówią córkom o tym

      Usuń
    2. Żebym ładnie wyglądała 🤦🏻‍♀️

      Usuń
  17. Ej, ej! A co to za zdanie:"wszystko mam brzydkie"?! Nie wolno tak o sobie mówić! Jesteśmy piękne i koniec!😀😘

    Szpilki? A co to takiego? Od 40 lat latem ganiam w tenisówkach, a zimą w martensach (albo innych trzewikach). Teraz można kupić ładne - kolorowe, w kwiatki, w ciapki i jest ok. Wygodne klapki też są ok. Byle by były płaskie. Nie po to mi chirurg nogę naprawił, żebym ją psuła.
    I Ty noś z dumą swoje piękne klapki, bo JESTEŚ PIĘKNA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię sportowe buty, w innych się nie dało jeździć do pracy

      Usuń
  18. Ja z butami zawsze mialam problem, a teraz na starosc jeszcze wiekszy. Ale jakies 3 lata temu odkrylam sklep internetowy ze wspanialymi butami. Sa nie tylko ladne i wygodne ale zrobione z naturalnej skory i na zelowce z takich jakby babli. W czasie chodzenia to sie ugina i ma sie wrazenie, ze sie idzie po powietrznej poduszce. .I wybor ogromny.Tak wygodnych i lekkich butow jeszcze nie mialam! Polecam---tylko nie wiem jak z dostawa do Polski. Sklep jest w USA ale maja hurtownie w innych krajach tez i na pewno takze w Europie. Buty nie sa wcale drogie, dostawa tez tania i szybka .Tu, u nas (AU) za tez cene nie kupilabym skorzanych butow,Kupilam ich juz chyba okolo 8 par i wszystkie sa super.Tylko zawsze wybieram na tej babelkowej zelowce.Niektore nosze juz 2--3 lata.Podaje link do sklepu : www.belifi.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczesciej pod tym linkiem otwiera sie sklep w Chinach. Ale buty sa naprawde super--nie tylko lekkie i wygodne ale takze solidne i bardzo dokladnie zrobione--naprawde warto je kupic. Mowi sie, ze co chinskie to nedzne.Ale to hurtownicy, ktorzy te chinskie produkty sprowadzaja, kupuja albo odrzuty albo , to co najtansze i to ich wina , nie chinskiej produkcji.

      Usuń
    2. czyli kupujesz podobnie jak ja, skoro model się sprawdza to biorę kolejną parę

      Usuń
    3. Dokladnie tak.I trzymam sie tych butow , bo takich wygodnych jeszcze nie mialam i do tego ladne sa.Juz kilka razy nieznajome kobiety pytaly mnie, gdzie je kupilam.

      Usuń
  19. Hej, tu troll. Dziewczyno, bo jak Cię....
    Wyliczam to, co "masz" nie tylko ładne, ale wręcz piękne. A to tylko promil w bezkresie przykładów.
    1) Masz piękny, lekki styl pisania (aż się chce komentować).
    2) Masz piękny ogląd na "coraz bardziej otaczającą nas rzeczywistość" (że tylko czekać na kolejne sprawozdania z tegoż).
    3) Masz piękne wspomnienia z przeszłości (np. te o "Gornusiu"),
    4) Masz piękne zdjęcia na swoim blogu.
    5) Masz piękne rośliny w ogrodzie.
    6) Masz pięknego psa.
    7) Masz pięknych odbiorców swoich treści.
    I na powyższe masz swój piękny wpływ. To piszę ja, anonimowa Joanna

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli finanse Pani pozwalają to proszę wypróbować birkenstock model Arizona, kolor napisów niebieski miękka wkładka, najlepsze buty na świecie, warte swojej ceny. Całe życie było mi szkoda na nie pieniędzy, w tym roku odżałowałam i kupiłam, i nigdy nie założę innych! W internecie można znaleźć dużo okazji gdzie da się je kupić nawet poniżej 200 zł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio wysokie buty to chyba na studniówce miałam. Od tamtej pory już nigdy :)
    Japonki, klapki, i te wsuwane sportowe adidasy najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj,oj... Problem z butami i obolałymi stopami odziedziczyłam po mamie. Czasami jest strasznie, a obcasy, to dawno odpusciłam. Pozdrawiam DTCK, Gabrysia Wysocka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skechersy bez sznurowania wsuwane i Birkenstocki - kocham
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz