środa, 27 lutego 2019

nie jest dobrze

Rok temu jeździłam do największego w regionie szpitala, gdzie leczyła się moja siostra. Dziś znów tam jadę. Tym razem do mamy. Nocne telefony nigdy nie wróżą niczego dobrego. Siostra spędziła z mamą prawie cały dzień na izbie przyjęć i w końcu o północy zapadła decyzja.
Dziś rano dzwoniłam do mamy i słyszałam rozmowę - nie mam kapci bo zostawili mnie zupełnie niespodziewanie, przyjechałam na badania..córka mi przywiezie ale to jest daleko - mama tłumaczyła się komuś z personelu.
Mamuś, nie tłumacz się, zaraz do Ciebie przyjadę - chciałam zawołać.

Oczywiście nic nie chce do jedzenia ani do picia, dobrze się czuje - tak mówi, cała mama. I nic mi nie przywóź - kończy.
Jak zawsze - najpierw myśli o innych, żeby tylko nie sprawić kłopotu.
To jadę.

23 komentarze:

  1. Przytulam kochanie, duzo sił i tym bardziej się nie martw sprawami, na które nie masz wpływu. Uściski i życzę dużo zdrówka dla mamy, a Tobie sił. :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Ciebie i Mamę! Powrotu do zdrowia jak najszybciej życzę!
    Krecia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedz kochana! Przesylam dobre mysli dla Mamy, dla Ciebie i Siostr!
    tezMonika

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj sie KLarko i zdrowia dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia dla Mamy i dla Ciebie 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Klarko niech dobre moce będą z Wami♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt to teraz cierpliwość. Do sytuacji i do samego szpitala.
    Pozdrawiam ciepło Was obie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najlepszej opieki dla Mamy! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci siły i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jedź - i niech się wszystko dobrze skończy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo mocy! Ciepłe myśli posyłam, niech będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia dla mamy, a dla Was siły ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytulam* Dobrej opieki dla mamy i wsparcia od życzliwych, mądrych osób dla niej i dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesyłam ciepłe myśli i przytulam, wszak zdrowie najważniejsze!
    Dorota L.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymamy kciuki za mamę, ale o sobie też pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo zdrowia dla mamy i sił dla Ciebie. Przesyłam uściski i dużo ciepłych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Komentarz wyłączone, więc zostawiam tutaj:
    moja koleżanka miała podobny dylemat, zmarł jej brat chory na raka, a ona musiała powiedzieć o tym mamie...
    Trzymajcie się obie z mamą, jakoś.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz