wtorek, 4 czerwca 2024

Dzicz!

 Co roku wklejam zdjęcia na pamiątkę gdzie co rośnie, czasem się przydaje bo ogród z roku na rok coraz bardziej zarośnięty. 

psina ma gdzie grasować

piwonie przekwitły błyskawicznie
nie pamiętam co to jest ale smakuje jak śliwka i jest pyszne

to jeszcze pamiętam jak się nazywa
synowa mi w zeszłym roku przywiozła kilka kosmosów i się rozsiały 
to też od synowej i przetrwało zimę
to sobie kupił Krzysiek 
a to moja ukochana róża 
pod wiatę wstawiłam fotel i tam przesiaduję  słuchając książek
do domu trudno wejść bo tak zarosło 
i na górze róże to na dole też róże 

38 komentarzy:

  1. Aż chce się siedzieć i pić wino!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tej "dziczy". u mnie drugi rok goła ziemia i nie wiem, jak długo jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas ciągle trzeba podlewać, mamy zbiorniki pod rynnami

      Usuń
  3. Pięknie tam u Ciebie Klarko 🍀🌿🌳, zielono i kwieciście 🌸🌼🌷🌻🌺🪻🥀🌹. Tylko wracać do sił i codziennie upajać się tym widokiem 🌞👍💖💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Świdośliwa to jest. Cudowna dzicz i fajna psinka. Będzie wspaniałe lato Klarko. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie! świdośliwa, trzeba by więcej nasadzić

      Usuń
  5. Samo zdrowie Klarko i tego się trzymaj, a co do lampeczki wina to dla zdrowotności jak mawiał stary Pawlak...😃🌞😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabrysia Wysocka pisze... Krzysiek kupił sobie Kuflika. Mnie się kojarzy ze szczotką do butelek. Dawno temu roznosili mleko w butelkach.😂 Dawne czasy. Dzicz jest dzika, a Mila szczęśliwa. Pozdrawiam pochmurnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No popatrz, to Mika, a nie Mila... Mój owczarek to Diego, a synowa woła ,,Dingo, Dino"... Czasem nazwy są trudne😜👍 Sorry, Gabrysia pisze

    OdpowiedzUsuń
  8. Róże chodzę oglądać do parku, bo w pobliżu nawet ogródków nie ma...
    Niechaj Ci rośnie i kwitnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczarowany ogród, taki najpiękniejszy, a nie pusty trawnik i kostka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest susza to nie kosimy żeby nie spaliło gleby, a krzaków nie podcinamy równo bo nam się nie chce :)

      Usuń
  10. Klareczko Kochana!Ogród cudny ,taki z Alicji w Krainie
    Czarów!!!!!!!Nawet przez zdjęcia pachnie cudnie!!!!!!!!!Odpoczywaj ile wlezie,a Mikunia ,pilnuj Kochanie Pańci!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy, a skąd Ty jesteś, bo może wpadniesz na winko, kawę albo coś

      Usuń
  11. Przepięknie. Moja mama zaraziła mnie miłością do kwiatów i pomimo tego, że mam malutki skrawek ogródka, potrafię się cieszyć z każdej rośliny. Ale chciałam tutaj napisać komentarz do Twojego posta na FB.. bo tam nie mogę. Ja się ostatnio złoszczę cały czas na moich najbliższych, o różne, rzeczy, dla mnie ważne, dla nich może mniej, ale cały czas jest napięta atmosfera w domu, a ja chodzę podminowana i sfrustrowana. I potem czytam Twoje "Żyć" i zastanawiam się dlaczego...? Dlaczego robię to sobie i innym? Dlaczego tracę czas na te negatywne emocje? Przecież to zależy tylko ode mnie... I wiem, że już nie chce, i że pójdę ich przytulić, a potem sobie to "Żyć" wytatuuje, żeby nie zapomnieć. Dziękuję Klarko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co napisać, nie zawsze trzeba mówić więc pomilczę i pomyślę o tym

      Usuń
  12. Takie ogrody lubię najbardziej, w nich czuje się życie, wszystkiego jest pełno- i roślin, i zwierząt. Róże, powojniki i hortensje zachwycające ! Mika jest pewnie przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika która miała ponoć skłonność do ucieczki na widok bramki na drogę ucieka.. do domu

      Usuń
  13. Nieważne, jak się nazywają kwiaty, ważne, że są dla Ciebie ogromną radością i wartością . Ten od synowe to lwia paszcza.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja synowa ma znakomitą rękę do kwiatów, w tym roku dostałam podpędzone mieczyki które za chwilę zakwitną

      Usuń
  14. Bardzo lubię kosmosy, róże i lwie paszcze. Właściwie wszystkie kwiaty, ale zwykle najpiękniejsze są te, które akurat kwitną. A adopcja psinki to nie jest "nic takiego" to wielka rzecz i jeszcze raz chwała Ci za to. Bądźcie zdrowe i szczęśliwe. Hersylia

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką dzicz kocham, Klarko:) Pięknie u Ciebie i Mika ma gdzie biegac.
    Mogłabym z Tobą tam siedzieć i czytać, pić kawę czy wino albo razem z Tobą pomilczec...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny masz ogród no i w związku z tym jest przy nim mnóstwo pracy. Ale przebywanie w "pięknych okolicznościach przyrody" regeneruje organizm człowieka, więc dobrze się składa, że masz taki piękny ogród! Serdeczności ślę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz tylko deleguję zadania, ale to prawda, dawniej poświęcałam dużo czasu i wysiłku, a jeszcze dawniej uprawiałam warzywa, to dopiero była robota, nie lubię, teraz mam tylko lubczyk, szczypiorek, bazylię, melisę, miętę i parę innych ziółek ale one nie są wymagające

      Usuń
  17. Jakież to piękne wejście do domu.
    To musi jest dobry dom.
    Pozdrawiam najserdeczniej.
    ŻonaMietka

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim ogrodzie to tylko cieszyc oczy, uszy i nos!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz