niedziela, 24 marca 2024

Stare ale nadal śmieszy


 


19 komentarzy:

  1. Mnie nie smieszy ale cieszy Twoje poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kandyduj, gotowa jestem przeprowadzić się, żeby na Ciebie zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  3. I szkoda, miałabyś wygraną w kieszeni 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło wyborcze bardzo uniwersalne.
    Pewnie byś przeszła. A i twarz tak pięknie , naturalnie roześmiana. Po co niektórych osobach z plakatów widać, że nie mają wprawy w uśmiechaniu się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypominasz na tym zdjęciu aktorkę Kamille Baar. 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny plakat a na nim piękna kobieta.
    Serdeczności. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie śmieszy choć nie wydaje się takie stare😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Najładniejszy plakat nie wyborczy.

    Pozdrawiam z zmnego i deszczowego Bolesławca.
    Andrzej G.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja go nie znałam, ale podoba mi się 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygrałabyś nawet prezydenckie!🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Biere i głosuje!
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój głos oddam na oddział geriatryczny w naszym szpitalu,
    ścieżka rowerowa zajęła mi 20 lat, ale dopięłam swego. Teraz geriatria !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowicie przekonujaca .
    DTCK B.M.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie juz dawno wygralas! ZCK!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Za to radosne foto jestem gotów sfałszować wybory

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz