piątek, 28 października 2022

ach studenci

 Mam nadzieję, że udało mi się podziękować wszystkim za urodzinowe życzenia, oby się spełniły, ale by było cudnie!

Mieliśmy dziś w hotelu dzieciaki ze średniej szkoły. Zawsze zaczepiam ich w windzie i w korytarzu pytając skąd do nas przyjechali, czy są zadowoleni z pobytu i co zwiedzali. To taki wstęp a raczej podstęp bo zaraz potem pytam, czy mogliby przed opuszczeniem pokoju pościągać poszwy z kołder i poduszek. Dla nich to niewiele a dla nas ogromnie dużo bo przy dwudziestu łóżkach to wiecie ile się trzeba namachać rękami? 

Zawsze też, kiedy już dzieciaki na wyścigi opowiadają co wiedzieli i że Kraków im się bardzo podoba, mówię, aby starali się dobrze zadać maturę a potem zapraszamy na studia do nas, wszak nasz hotel jest częścią akademika! I często   słyszę wtedy zaskoczenie i entuzjazm - o tak, ale byłoby super! 

Pewnie już nie doczekam ale byłoby miło, gdyby za kilka lat jakiś student powiedział, że był u nas na wycieczce i postanowił wrócić studiować. Kto wie. 

7 komentarzy:

  1. Doczekasz, doczekasz. Życie zaskakuje nas czasami tak, "że się fizjologom" nie śniło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki ze średniej szkoły? Chyba zbytnio odmładzasz te dziewczęta z pomalowanymi oczami i włosami i młodzieńców z kiełkującym zarostem.:-) Byłam w Krakowie dwa tygodnie temu, bardzo lubię tu przyjeżdżać i za każdym razem odkrywam coś, czego nigdy do tej pory w Krakowie nie widziałam. Tym razem było to (między innymi) muzeum w fabryce Schindlera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam już wczoraj u Rybeńki,ale zrobię to jeszcze raz
    Sto lat Klarko 🌻🌷🥀

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, szkoda że nie wiedziałam który to hostel, bo za czasów studiów chętnie bym w nim przenocowała, mając gdzieś z tyłu głowy myśl, że to może Ty przygotowałaś mi pokój :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przegapilam Twoje urodziny, wiec teraz skladam Ci najserdeczniejsze zyczenia. Obys miala super zdrowie.
    Ja to oczywiscie cieszylabym sie, ze klienci dopisuja, dzieki czemu mam prace. Ale rece tez nalezy oszczedzac.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klarko, trochę spóźnione ale od serca, życzę Ci wszystkiego tylko dobrego i oczywiście zdrowia, bo ono jest dla nas najcenniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz