sobota, 16 kwietnia 2022

śmiejmy się

 Uwielbiam ludzi, którzy się śmieją. Dziś w pracy (to nic, że sobota i święta, ktoś musi) podeszła do mnie pani z pytaniem, czy przy zmianie pościeli nie wrzuciłam przy okazji do prania jej piżamki. I zaczęła się śmiać na cały korytarz opowiadając, że podnosi wieczorem kołdrę a tam nie ma nic i musiała spać goła. Ten śmiech był tak zaraźliwy, że za chwilę śmiało się pół hotelu choć była dziewiąta rano!

I tak sobie myślę od paru dni, czego Wam, moi kochani z całego serca na te Święta życzyć. I wiem. Niech się Wam przytrafi dużo zabawnych zdarzeń, śmiechu, który oczyszcza ze złych emocji, radości, ściskania, pisków szczęścia. I znajomych, przy których się serdecznie śmiejecie i doskonale bawicie.  Ja mam kilka takich osób i bardzo za nimi tęsknię. 

Dziś też Cię kocham. 

23 komentarze:

  1. Wzajemnie , Klarko:-)
    Jutro będę śmiać się do bólu twarzy, czego i tobie życzę!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiech i uśmiech zawsze w cenie, pomagają przeżyć.
    Smutasom nasze stanowcze NIE!
    Wesołych Świąt zatem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam oglądanie przed snem filmików ze śmiesznymi kotami.
    Może być też Simon's Cat. Dla własnego zdrowia psychicznego, żeby nie oszaleć od złych wieści ze świata. Życzę wszystkim nam pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klarko! Zdrowych i roześmianych!🐣

    OdpowiedzUsuń
  5. Klarko, wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich, ze szczególnym uwzględnieniem Hani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmiech to zdrowie! Śmiejmy się zatem! I nie tylko w święta!
    Dorota L.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiechniętych Świąt, spędzonych w gronie bliskich osób życzę nam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych, czyli uśmiechniętych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego, śmiej się i odpoczywaj w głowie, bo wtedy i z ciałem jest lepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż wczoraj sprawił, że śmiałam się do łez!
    Napiszę tutaj, bo może kogoś też ubawi, on się nie dowie ale uprzedzam, że dowcip niegrzeczny

    Otóż zapytał mnie, czy zrobię dwie laski naraz.
    Już nigdy chrzan nie będzie dla mnie tym samym😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego radosnego, świątecznego, wiosennego...!
    Pozdrawiam
    MBI

    OdpowiedzUsuń
  12. Samej radości i miłości które przyniósł ze sobą Zmartwychwstały. Niech się darzy Tobie, Twojej Rodzinie i wszystkim, o których myślisz z radością i ciepłem. Najlepszego, Klarko!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się przejęzyczyłam.... przy opowieściach, kot pogryzł pana... krzyknęłam pan pogryzł kota... przy stole wesoło było..

    OdpowiedzUsuń
  14. ponoć znajomi lubią mój śmiech. Staram się ,by przy mnie czuli się swobodnie i uśmiech nie schodził im z twarzy.
    Nie zawsze się to udaje ale często wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smiech--to zdrowie! O ilez latwiej sie zyje ze smiechem!Kazdy problem wyglada na malutki jesli znajdziemy w nim cos smiesznego.Kocham ludzi, ktorzy sie usmiechaja do swiata.
    Mialam blisko kiedys kogos ,kto uwazal,ze cos ze mna nie tak, bo ciagle sie smieje.
    Sciskam , Klarko.ZCK !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie też Klarko życzę dużo uśmiechu i śmiechu!
    Serdeczności! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śmiech - najlepszy terapeuta :D
    A na święta życzę Ci spokoju ducha. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję Klarko - za życzenia ! Szczery uśmiech i śmiech jest jak lekarstwo, a także dystans do świata i ludzi. Tobie również życzę pełnej radości i humoru dobrego ! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobno 3 minuty smiechu zastepuja 20 minut joggingu. Wiec siedze na lawce w parku i smieje sie z tych, ktorzy biegaja!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś mi nie do śmiechu

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana
    Zawsze byłam osobą pogodną, roześmianą -odziedzieczyła to w genach moja Córka- jest dzięki temu bardzo lubiana 😀
    Ludzie uśmiechnięci ulepszają świat, ubarwiają czasem szare dni 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Smiechu? Ostatnio mi go sporo potrzeba:)
    A w sprawie slodyczy. Wszystko co dostalas jest Twoje i mozesz z tym robic to, co uwazasz za sluszne.)) Dzielic sie, skorzystac sama... Twoja decyzja:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz