wtorek, 20 kwietnia 2021

wtorek

 Wreszcie słońce, wreszcie prawdziwie wiosenny dzień. Wczoraj sprzątałyśmy magazyn (niech mi ktoś powie, że jeśli hotele zamknięte to nie mamy co robić!). Mnóstwo używanych kołder, wypranych i zapakowanych w worki pojedzie do potrzebujących. Aby jednak nie sprawić obdarowanym przykrości, przejrzałyśmy je raz jeszcze. 
Kiedyś, gdy byłam wyłącznie gościem hotelowym, nie miałam pojęcia ile pracy i pieniędzy wymaga utrzymanie czystości w całym budynku. Te wszystkie pomieszczenia wspólne które muszą być sprzątane na okrągło.  A w pokojach zasłony i firanki, materace, narzuty, kołdry! To się wszystko kurzy, brudzi, niszczy. Jeśli gość wyleje na łóżko kawę to do prania jest często nie tylko pościel ale również narzuta, kołdra, podkład i poszycie materaca. 
Jednak hotel bez gości jest tylko budynkiem,  oprócz stukotu naszych wózków nic nie słychać. 
Można swobodnie pracować czyli podczas pracy drzeć się, plotkować,  śmiać się a nawet śpiewać  - śmieję się, bo przecież jeśli są goście to staramy się pracować w ciszy i rozmawiać dyskretnie. 

Mam nadzieję, że już niedługo przyjedziecie do nas - zapraszamy! 

27 komentarzy:

  1. Z największą przyjemnością, ja przyjechałabym choćby dziś. Spokojnej pracy Klarko, oszczędzaj siły😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jutro:) latem mialam zarezerwowany pokój, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam, bo przestraszyłam sie upałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mamy klimatyzacji ale dajemy gościom wiatraki do pokoju

      Usuń
  3. Czekam na to by można było...

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Krakowa zawsze..
    Bardzo jesteś dzielna,Klarko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci w sekrecie, ze zawsze staramy się zostawiać czysty pokój, w hotelu, pensjonacie...tak mnie nauczono w domu, jak zastałeś, tak zostaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam, wchodzę do takiego opuszczonego pokoju, rozglądam się i mówię - dziękuję Pani, szczęśliwej drogi!

      Usuń
    2. Ja też zostawiam po sobie porządek. Nie umiem inaczej, chociaż pedantką w kwestii sprzątania nie jestem. :-)

      Usuń
    3. Też zawsze zostawiam czysto i pościel zawsze ściągam. Pokojowe mają tyle pracy i tak mało czasu między gośćmi, że choć tyle można im ulżyć

      Usuń
  6. Klarko, odniosę się do wpisu FB z lewej strony... To jest jeden wielki skandal! Nie dość, że ta waga tam stoi, nie dość, że Ty na niej też musisz stanąć, to jeszcze - pokazuje PIĘĆ kilo więcej (niż każda inna)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego bardzo popieram teleporady!

      Usuń
    2. na Rusznikarskiej tak mają, wystrzegaj się!

      Usuń
    3. Twoja waga pokazuje co innego, niż twoim zdaniem powinna - i nie wiesz, co zrobić? To proste!
      Postaw ją w kącie i zaczekaj, aż przeprosi...

      Usuń
    4. a jak nie przeprosi to oddam na złom!

      Usuń
  7. Klarko, trzymajcie się z mężem zdrowo , buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. ktoś mądry powiedział, że nieużywany samochód psuje się częściej, niż ten, który jest w ciągłej eksploatacji. rzecz ma się podobnie z ludźmi i hotelami - łatwo zarosnąć brudem, bo kiedy nikt nie korzysta tak łatwo zapomnieć o porządkach... o jakimkolwiek minimum.
    dlatego, każdego ranka golę się, a kiedy zapomnę, trę policzki, aż mnie trafi szlag i pójdę się ogolić.
    niech życie wróci wreszcie do Ciebie i niech się dzieje lepiej, niż kiedykolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      to wzruszające - tego powrotu i poprawy życia najbardziej pragnę

      Usuń
  9. paskudny dziśdzien.Jednak trafiłam na okno pogodowe i poszłam z Rudką na spacer.A potem sama siebie wyprowadziłam bo apka mnie ponaglała;)))))))))))))
    jak dobrze że wyszliście z tego covidowego gówna!
    Martwię się o naszą znajomą.Nie daje znaku życia i boję się że jest pod respiratorem;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym myślę, tak całkiem nie wyszliśmy, K był dziś u lekarki, jest na zwolnieniu, ma robić badania

      Usuń

Twój komentarz