czwartek, 24 grudnia 2020

to już pora

 


Było dość trudno, mam tu na myśli moje adwentowe postanowienie związane z codzienną publikacją notki. 

Było dość trudno ale pomyślałam sobie, że  może tym Was ucieszę, taka jedna z niewielu pewnych rzeczy w tym niepewnym czasie - co rano nowa notka.  Udało się. Miło mi było wiedzieć Wasze komentarze, wiedzieć, że jesteście codziennie wraz ze mną. 

Pragnę Wam jak co roku podziękować. To nie był łatwy czas dla nikogo. Niech te Święta będą łagodne, pełne nadziei. Uśmiechnięte. Dziś też Cię kocham. 

35 komentarzy:

  1. Radości, miłości i nadziei! Uśmiechniętych Świąt Klarko! Dziękuję że jesteś. DTCK

    OdpowiedzUsuń
  2. O Klarko! Ja jeszcze nie poszlam spać a Ty juz wstalas.Bardzo dziękuje za codzienne wpisy.Dawały mi namiastkę i nadzieje dawnych dobrych czasów.Wszystkiego naj dla Ciebie i Rodzinki.Zdrowia i pomyślności w Nowym Roku.DTCK Marta uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych, zdrowych Świąt! Beztroskiego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za te codzienne poranne wpisy. Patrzac na godzinę ich publikacji widac ze wymagały samozaparcia. Tak sprawiały one radość wielu osobom. A te święta niech Pani i nam dadzą nadzieję. Dużo zdrowia dla całej Pani rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Codzienna notka i codzienny komentarz to spore wyzwanie, ale dałaś radę.
    Nowych wyzwań i miłych niespodzianek przez cały rok:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tylko w adwencie codzienna notka? I zaraz się skończy? To mi żal.
    Dużo zdrowia i pieniędzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! To było miłe postanowienie. Serdeczności wysyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, że dałaś radę pisać codziennie notkę na blogu! Warto sobie cos postanowić i tego dotrzymać. Jakoś to człowieka wzmacnia węwnętrznie. Wzrasta wiara w samego siebie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Klarko i spokojnych Świąt Ci życzę!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczynku, wyspania się i dużo radości!🎄🎅🏻

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje Klaro - z radoscia czytam Twoje codzienne wpisy.
    Zycze milych Swiat no i odpoczynku
    Aga T

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie mialo tez byc co rano a wyrabiam sie poznym wieczorem. Podziwiam Cie za wytrwalosc. No i zycze milych i spokojnych Swiat, ja tez Cie kocham :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie było zaczynać dzień od nowej notki Klarki.

    Wesołych świąt. Cieszę się że jesteś❤💙🎄

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Klarko za Twoje Adwentowe postanowienie.Z niecierpliwością czekałam na każdy wpis.Życzę zdrowia i cudownych,spokojnych Swiąt.Codzinnie będę czekała na wpisy bo dają siłe i radość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknych,zdrowych Świąt,ciepła,bliskosci,zapomnienia o troskach - Tobie i Twoim bliskim serdecznie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Klarko, pięknych, zdrowych i radosnych świąt Bożego Narodzenia i dziękuję za te poranne notki czytane przeze mnie przy kawie przed pracą 🥰🌲🌠

    OdpowiedzUsuń
  16. Spokojnych, radosnych i zdrowych świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i wszystkich tu obecnych!
    Grażyna R.

    OdpowiedzUsuń
  17. Radosci zdrowia i szczęścia Klarko, niech te Święta będą cudowne dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za codzienne poranne przyjemności. Życzę najserdeczniej Radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, które przywołają najpiękniejsze wspomnienia.
    Niech świąteczny czas płynie bez pospiechu,
    bez trosk i zmartwień. Niech będzie pełen ciepła
    i wzrus\zających spotkań przy stole rodzinnym. DTCK

    OdpowiedzUsuń
  19. Klarko, ja od lat znajduję na Twoim blogu uśmiech, zadumę, refleksje... Dziękuję, że jesteś ♥️. Niech Święta będą dobre 🌟🌠🎄. DTCK ♥️

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie to ucieszyło, nawet bardzo ucieszyło. Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pielęgnujmy w sobie nadzieję na lepsze jutro :)
    Miłych Świąt, pomyślności w Nowym Roku.
    Dziękuję za codzienne spotkania, to było miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ZCK,zawsze i niezmiennie,niezaleznie co i kiedy piszesz.Zdrowia i spokoju,radosci duzo.Sciskam.ZCK!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Radość czytania codziennie - bezcenna!
    Zarażasz optymizmem - to fakt!
    Zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności nie tylko na Święta!
    Dorota L.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię Twoje wpisy, więc moze trwaj w swoim adwentowym postanowieniu?
    Radosnych świąt, Klarko!🌲

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się cieszyłam widząc Twój wpis,przepadam za Twoim bystrym postrzeganiem świata,poczuciem humoru bez paskudnego sarkazmu.Dużo wypoczynku,zdrówka,spokojnie przespanych nocy Ci życzymy-Jedna z anonimków ,kochająca Cię dziś,wczoraj i jutro:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Spokoju, wypoczynku, nadziei na lepsze jutro - nie tylko w Święta!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowych spokojnych Świąt ! Dziękuję za codzienne notki. Cieszyły mnie jak wyczekiwane spotkanie z lubianym znajomym. Dorothy

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo Ci dziękuję za te codzienne notki. Od nich rozpoczynałam każdy dzień.
    I wzajemnie, dla Ciebie i Twoich Bliskich wszystkiego co najlepsze na święta i każdego dnia ����
    M.

    OdpowiedzUsuń
  29. Klarko, dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się swoimi przemyśleniami i dobrocią serca. Stworzyłaś ciepły, przyjazny kąt w cyberprzestrzeni. Cieszę się, że od lat mogę Ci towarzyszyć. Życzę Ci spokojnych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Klarko! Życzę Ci przede wszystkim zdrowia, bo to najważniejsze! Uwielbiam tu zaglądać, choć nie zawsze komentuję. Przesyłam uściski!
    Jeanette

    OdpowiedzUsuń
  31. Spokojnego świętowania życzę Klarko 😁🌲

    OdpowiedzUsuń
  32. Klarko życzę Ci wszystkiego co najlepsze na te święta. Mimo wszystko.

    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję Ci, Klarko, za codzienną notkę. Umilała mi dzień, nawet, gdy była krótka :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz