poniedziałek, 8 czerwca 2020

zdjęcie dla Marysi


Proszę bardzo :)

8 komentarzy:

  1. Mam na 17ste Marysia na pewno;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czereśnie, ale jeść nie mogę 🍒
    Pozdrawiam smacznie na miły dzień 🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gotowane mogłabyś jeść? Podobno są równie wartościowe, a szczególnie dla kobiet potrzebne.
      Też pozdrawiam.
      Marysia

      Usuń
  3. To ja, Marysia, aż mi głupio, że nie byłam pierwsza, ale w życiu się nie spodziewałam! Klarko jesteś aniołem! Dzień szary i zimny zamieniłaś w święto (Święto Czereśni, O!). Wielkie dzięki za tyle radości!
    I wspomnienia z dzieciństwa, bo czereśnie jak u Mamy. To był czas, kiedy na małą czereśnię mówiło się czesienka...
    Ściskam Cię najserdeczniej jak potrafię.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje też już dojrzewają, mniam, mniam, ale teraz rwę już tylko z ziemi. Po ostatnich przepałach mam od męża ban na drabinę😱😜🍒🍒🍒😋

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz