czwartek, 24 października 2024

2

 Jeszcze pamiętam niektóre zdarzenia z pracy w hotelu, poza tym staruszek portier cały czas pracuje i opowiada co tam słychać. To jeszcze na początku akapitu nie jest potrzebne, skreśl, nie dramatyzuj.  

Goście hotelowi zostawiają w pokojach różne rzeczy, a to ulubiony kubek, a to aparat na bezdech, a to korek analny. Potem dzwonią i domagają się odesłania bo rzecz jest niesłychanie pilnie potrzebna. 

Bardzo często pokojowe znajdują pod poduszką piżamy. Pewnie to nawyk z domu - ktoś wstaje, ubiera się a piżamę chowa pod poduszkę. 

Miejsce pod poduszką bywa schowkiem na wiele rzeczy i nieraz się zdziwiłam, co tam można chować. 

Oprócz dyszki dla pokojowej.  

24 komentarze:

  1. nigdy niczego nie chowam pod podusze...
    za każdym razem gdy wyprowadzamy sie z hotelu, obsesyjnie sprawdzam wszystkie szafy, szuflady..podłóżka za to nigdy podpoduszki :-)
    korek analny ??? :-O

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesoooo
    Ja chowam w hotelach piżamy pod poduszkę 🫣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapominasz zabrać??
      to dlatego ci wylądowały na lampie ;-P

      Usuń
    2. Jeszcze mi się nie zdarzyło zapomnieć piżamy
      Mężowi owszem. I nie oddali😁

      Usuń
  3. Nie chowam nic pod poduszka, a nie, czasem chusteczkę papierową...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, chusteczki tam są najczęściej, i między łóżkiem a materacem też

      Usuń
  4. tez sprawdzam. Dyszke dla pokojowej zostawiam na widocznym miejscu z napisem: Dziekujemy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dotychczas niczego w hotelu nie zostawiłam. Dramatu nie było.
    Korek analy... muszę wygooglować, bo nawet nie wiem jak to wygląda. Iluż to ja jeszcze rzeczy nie wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie radzę bo potem będą Ci się wyświetlać reklamy z takimi gadżetami

      Usuń
    2. Potwierdzam. Szukałem dwa lata temu samochodowego korka do zbiornika z płynem hamulcowym. Gdy wpisałem pierwsze słowo, pierwsze co mi się wyświetliło, to korek analny. Z ciekawości kliknąłem. Do dziś przychodzą mi reklamy przeróżnych gadżetów.

      Usuń
  6. Klarko, przepraszam za pytanie techniczne, ale nurtuje mnie to od dawna. Czy zdjęcie poszewek z pościeli i przeniesienie ich na podłogę w łazience pomaga w pracy obsłudze hotelu czy też niekoniecznie? Mama wpoiła mi nawyk (dotyczyło do domów wczasowych i noclegów u rodziny), a kiedyś usłyszałam, że to może być "z różnych względów (strach się bać) to może być przeciwskuteczne". Jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno przed opuszczeniem pokoju nie warto ścielić, ściągnięcie poszewek i rzucenie ich na podłogę koło łóżka jest bardzo pomocne

      Usuń
  7. Bo piżamę trzeba na lampę:😅,jak u Rybeńki!( jednak podróże kształcą).A taka historia- znajomy zostawić w hotelu aparat fot. a hotel nagorliwie uczciwy mu go odesłał! No i sprawa się rypła- bo rzesyłkę odebrała żona, a on przecież wcale nie był w tych górach, tylko na kursie przecież w zupełnie innym miejscu:🤫No i się rozeszli!( uczciwość nie popłaca?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ufff. I zero masek pod poduszka. Moze na poduszce? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chciałabym sprzątać pokoi i znajdywać pod poduszkami tych wszystkich, dziwnych rzeczy. To musi być mało przyjemne. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten korek też mnie zafrapował. Ciekawe skąd wiedziałaś co to jest??? ;) Ja nie miałabym pojęcia! Osobiście dwa razy udało mi się zostawić ciuchy w hotelu. Uczciwie ZADZWONILI do mnie i zapytali czy odesłać. Odesłali bezpłatnie!! Byłam w szoku, bo chciałam zapłacić, w końcu moje gapiostwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do śmieci wywalony, nikt by się nawet nie zająknął że coś takiego było tylko właściciel dzwonił do recepcji z prośbą o odesłanie

      Usuń

Twój komentarz