sobota, 4 marca 2023

życie, życie..

 No i co ja mam Wam pisać, jak tylko orka - dom, orka - dom. Kiedy tak chodzę za maszyną do mycia posadzki to naprawdę przypomina mi to chodzenie za pługiem. Nie żebym chodziła, nie, ale dziadek Fabian miał konia i tego konia czasem trzeba było prowadzić gdy dziadek szedł za pługiem. Ja się bałam, byłam mała i chuda i wszystkiego się bałam - dużych zwierząt też. Nie wiem po co mnie straszyli diabłem jak ja się nawet gęsi i owiec bałam. Ale moja dzielna starsza siostra brała lejce i tym koniem kierowała. 

A ja teraz jeżdżę po korytarzach szorowarką która wcale lekka nie jest i dlatego przypomina mi to orkę. 

Nie jest mi łatwo. Zazdroszczę tym młodym koleżankom, które rzucają się na robotę i tylko szast-prast świst-pizd i już odrobione odpoczywają, gdy tymczasem ja jeszcze daleko w lesie. Nie mam sił, wczoraj ze zmęczenia chciałam się choć na chwilę położyć ale do trzeciej było daleko a do czwartej jeszcze dalej. Jestem zła na życie bo prawie nic mi nie wolno, mogę  tylko tyrać. 

*

Nie wiem o co się kłócą studentki ale słyszałam, jak jedna drugą szantażuje - bo powiem wszystkim, że masz grzybicę! 

Nie mogłam się przestać śmiać. 

 


14 komentarzy:

  1. Klarko, masz ciężką pracę. Wyczerpującą pod każdym względem. Smutno mi się to czyta. Powiem Ci szczerze, że ja mam podobnie, ale mnie zabija stres... Chyba większość z nas żyje podobnie. Praca, dom, praca, dom...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam wiosny... wtedy jakoś życie jest piękniejsze. Źle znoszę zwłaszcza końcówkę zimy, współczuję Klarko, Twoja praca jest wyczerpująca i wymagająca mam nadzieję, że wiosna przyniesie ze sobą nowe siły i więcej radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. To są takie momenty, czasem pod górkę, a potem, za chwilę już bardziej prosto, niech no tylko słońce zacznie cieszyć ciepłem i widokiem. No i koty... koty i ich nagrzane słońcem, błyszczące pachnące futra, ja już się nie mogę doczekać! Ściskam mocno, siły, Klarko, i mocy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ciekawe, gdzie ta grzybica

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że sprzątasz w rękawicach, bo grzybica jest bardzo zaraźliwa...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyrasz uczciwie. Ta praca wymaga siły, dobrej organizacji- jest ciężka- podziwiam. Potrzebna. I każdy człowiek niezależnie od wykonywanej pracy, którą wykonuje uczciwie, zasługuje na uznanie i jest przykładem do naśladowania.
    Więcej radości i odpoczynku życzę. Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana!
    Pamiętam, jak ja byłam urobiona, uharowana w pracy, na pół etatu, a jakby więcej niż cały!
    Na co mi przyszło, na chorowanie do końca życia!
    Zdrowia życzę 🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Poległam. 🤣🤣🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. Klarka, PAMIĘTAJ i tego się TRZYMAJ !!!
    z KAŻDYM DNIEM JEST BLIŻEJ DO EMEYTURY !!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz