czwartek, 21 lipca 2022

Przemoc w rodzinie!

 Jedyna okazja, jak się chce komuś przypieprzyć to trzeba złapać osę, ubić a potem strzelić w pysk wroga i pokazać osę ze słowami - mogła cię użądlić! Krzysiek właśnie zrobił podobnie, chciał strącić osę z mojej kostki i wiadomo - osa na miazgę, żądło w skórze, opuchlizna jak bania i oskarżenia, chciałeś mnie zabić na trzy dni przed urlopem żeby mieć spokój, i teraz mnie musisz nosić ałała jak to boli lód mi przynieś ałała a miałam mieć takie fajne popołudnie itd. Wieczorem jak wylecą szerszenie przypieprzę mu szpadlem! Tak. Mamy i osy, i szerszenie. Złe ciągnie do złego!


Za ten tekst dostałam bana na facebook. Ktoś zgłosił podżeganie do przemocy.

19 komentarzy:

  1. Biedna noga:( Ale żeby za to bana? No bez przesady! A Krzyśka oszczędź:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, wiadomo nie od dziś, że FB jest mądry inaczej 🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie mogła być zwykła osa. To musiała być jakaś krzyżówka z szerszeniem. Taki Prawieszerszeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle ludzie piszą, że nie należy nikogo oceniać a tu takie cuś. Została Pani oceniona (podżegaczka) oraz poddana stygmatyzacji: zła kobieta. Ja bym zgłosiła zgłaszającego. Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Boszzzzzzzzzzzzzzzz ,Klarko nie dej siem osom,szerszołom i innym gadom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że do urlopu noga się wygoi. Trzymam kciuki, wiem jak to boli. Miłego urlopu Klarko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, współczuję, mimo że tak z humorem opisałaś całe zdarzenie.. Ale to ban mnie rozśmieszył bardziej . Wychodzi na to, że nie tylko niektóre książki, ale i całe słowo pisane powinno być nie dla idiotów.

    OdpowiedzUsuń
  8. To facebook nie wie, że własnego męża można?????

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeraża mnie coraz bardziej pogłębiająca się ignorancja i indolencja ludzi. Teraz na palcach jednej ręki można policzyć osoby, które rozumieją ironię. Ostatnio doświadczyłam tego na własnej skórze. Na jednej z grup odpowiedziałam na komentarz osoby, która krytykowała pewne zachowania. Również mnie wkurzają i odpowiedziałam ironicznie i dowcipnie (sama wiesz, że to potrafię), że nie wiem jak może takich rzeczy wymagać?! Zatkało mnie niepomiernie, jak ta osoba zaatakowała mnie werbalnie, że mam się odpierdzielić, bo jestem nienormalna popierając takie zachowania... Cycki mi opadły. Do kostek.
    Czytanie ze zrozumieniem powinno być chyba licencjonowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie naprawdę szukają dziury w całym. Ciekawe, czy tak samo gorliwie reagują na to, co się dzieje za ścianą. Szkoda, że jeszcze nie posądzili Was o znęcanie się nad zwierzętami...
    Biedna noga, bo osy jakoś mi nie szkoda...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko,co to sie dzieje. Na facebooka wchodze rzadko, ale na serio staram sie baaardzo ostatnio na slowa i dobor tematow uwazac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojojam, tulę mając nadzieję, że skutki użądlenia znikna błyskawicznie. Pięknie piszesz, ktoś pozazdrościł i to jest ban z zazdrości. Miłego urlopu, wypoczywaj beztrosko i nie przejmuj się idiotami :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. FB ma rozne reguly dla roznych ludzi.Zglosilam kogos, kto w komentarzu nazwal mnie babcia i zyczyl mi abym zamilkla na zawsze. Facebook odpowiedzial mi, ze nie widzi powodu nawet usuniecia tego komentarza.No to ja go usunelam razem ze swoim .I zycze temu, kto taka decyzje podjal aby jemu skladano czesto takie same zyczenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojojoj, znam z autopsji i współczuję bardzo!
    Toś została podżegaczką, no no!
    Nie mam konta na FB...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Cenzurę na FB robią na ogół ludzie z innego kręgu kulturowego. W ten sposób unikają tego, ze ktoś moze miec jakieś poglady polityczne i na coś patrzy stronniczo. Czyli dla nas cenzurę robią pewnie gdzieś w Indiach. I tam oni działaja na słowach kluczach. Stąd ta ilość wariantów pisania wulgaryzmow (z gwiazdkami albo spacjami w środku). Oczywiscie, ze jest to kretynskie, ale to nie musi byc dzialanie świadome, tylko tak zadzial algorytm

    OdpowiedzUsuń
  16. Swieze ukaszenia smaruj przekrojonom cebulom. Pomaga to rowniez w utrzymaniu dystansu spolecznego! No chyba, ze ktos ma zakoronowany zmysl powonienia!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz