piątek, 25 lutego 2022

uciekinierka taka mała jak Hania

  

Dziś rano przez chwilę pracowałam na parterze, tam jest recepcja. Kątem oka widziałam troje ludzi. Chłopak załatwiał formalności a z boku stała młoda dziewczyna z małą dziewczynką. Patrzyłam na buzię tej małej, była chyba w wieku naszej Hanusi. Nie miały bagaży. Chłopak uścisnął kobietę i powiedział po polsku - odpocznijcie, do zobaczenia. Przytrzymałam windę widząc, że goście chcą jechać. Spojrzałam na twarz dziecka i z uśmiechem powiedziałam - ale jesteś zmęczona, zaraz odpoczniesz w łóżeczku. Mama dziewczynki przytuliła ją i powiedziała - jedziemy z Ukrainy. I chyba wreszcie pozwoliła sobie na emocje bo rozpłakała się rozpaczliwie, a ja wraz z nią. 

W tamtej chwili zrozumiałam, że mamy wojnę. 





17 komentarzy:

  1. A ja płakałam razem z Tobą...płaczę, widząc kobiety z dziećmi, którym nagle zawalił się swiat

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też takich psychopatów jak Putin ziemia nosi...

    OdpowiedzUsuń
  3. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  4. Straszne...to jest w tej wojnie najgorsze, że ci, co wydają rozkazy, bezpiecznie siedzą za biurkami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest apel do podpisania:
    https://secure.avaaz.org/campaign/pl/stop_the_war_loc/?zbgsJlb

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwny i straszny jest ten świat....Mam nadzieję, że ludzi dobrej woli jest więcej, inaczej zginieny marnie😥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamroziło mnie, mamy wnuczkę pięcioletnią... co tu więcej mówić?

    OdpowiedzUsuń
  9. My kobiety WSZYSTKICH KRAJÓW powinnyśmy zjednoczyć przeciwko wojnie. Matki rosytjskich żołnierzy też. Kobiety pamiętajmy- zabiją naszych synów, mężów. Nie pozwólmy nikogo poniżać z nikogo szydzić. Obrońmy życie. Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wojna toczy się dużo bliżej niż nam się wydaje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój Wnuś jest w wieku Hanusi... Klarko, serce pęka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzruszajace... dotknelas tej wojny , bylas ( czy tez jestes) bardzo blisko.

    OdpowiedzUsuń
  13. kobiety mają w sobie tyle zrozumienia i współczucia, że żaden facet (nawet gej) nie pojmie tego nigdy.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz