piątek, 29 października 2021

prezent sobie zrobiłam

 

Od paru miesięcy jęczę i narzekam, że mnie wszystko boli od roboty i że zasuwam sześć dni w tygodniu a moim hasłem przewodnim jest  „czas umierać” co jest nie do wytrzymania i dziwię się, że do tej pory jeszcze nikt mnie nie zrzucił ze schodów żebym sobie poleżała w gipsie skoro tak mi źle. Niedawno o mało co nie wybiłam sobie zębów rurą od odkurzacza ale to się nie liczy bo i tak się chodzi w maseczkach a jeść nie ma kiedy więc posiadanie kompletu zębów nie jest takie ważne.

Urlop miałam w czerwcu, całe dziesięć dni, jak jaki burżuj. Miałam nadzieję, że uda mi się wyżebrać kilka dni we wrześniu ale gdzie tam – przecież we wrześniu przygotowuje się pokoje dla studentów, w październiku jest kwaterowanie, potem zaczynają chorować dzieci pracujących matek, potem chorują pracujące matki i o urlopie trzeba zapomnieć.

Ale zaświtała nadzieja wraz z nadciągającym świętem. Sama nie wiem które obchodzić – urodziny czy Wszystkich Świętych, jedno średnio radosne i drugie też. Dziś wieszając firanki próbowałam jeszcze jednego – halloween – robiłam uhuhuuuuu ale nikt się nie bał, koleżanki raczej się wkurwiały  denerwowały moim idiotycznym zachowaniem bo myślały że  jęczę bo nie mogę zleźć z okna.  Tak. Włażę na okno wieszając zasłony bo mi się nie chce iść po drabinę. Kto tego nie robił niech się pochwali. 

Po śmierci zamierzam łazić po hotelu z poszwą na łbie i rękami w rogach, nikt nie pozna czy to duch czy pokojowa.

Klarka ogarnij się, pakowanie masz!

Właśnie!

Po to piszę. Otóż ta moja orka to nie wolontariat,  jak długo myślałam  tylko praca zarobkowa. Tak. Dostaję pensję. Robią mi przelew na konto. Zawsze myślałam, że płacenie kartą to rodzaj loterii, raz się uda raz nie, przeważnie się nie udawało aż wreszcie ktoś mnie uświadomił, że tam mam swoje własne pieniądze.

Tak się z tego powodu ucieszyłam, że postanowiłam ostatnią premię przepieprzyć na głupoty. I nie tylko premię, pieniądze za nadgodziny też. Mogłabym też nakupić zniczy i kwiatów  i jechać na któryś cmentarz.  Ale wyżebrałam kilka dni urlopu i w jednej chwili postanowiłam –  jadę do ulubionego sanatorium  w Rabce. Wymoczę się w wannie z bąbelkami, dam się wysmarować błotem, niech leje niech wieje co z tego że listopad, przecież nigdy nie byłam amatorką chodzenia po górach. 

Ale żeby tak zamiast na cmentarz to do spa? Na cmentarz i tak trafię, to jest pewne, a kto tam już jest to zaczeka. Uhuuuuuuhuuuu!

 


28 komentarzy:

  1. Brawo TY!!!!! To był dobry wybór. Cmentarz nie ucieknie, a Tobie są siły i nastrój dobry potrzebne, a to zrobi wypoczynek:)

    Miłego pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wino na urlopie, wbrew pozorom, dobrze robi na głowę i stawia na nogi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo dobrze!Tym,którzy już odeszli nie są potrzebne wcale owe kwiaty, znicze i swoista rewia mody nad ich grobami- im jest potrzebna nasza pamięć o nich przekazywana z pokolenia na pokolenie.Bardzo dobrze i mądrze postąpiłaś!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, teraz wiem, że coraz częściej patrzę na świat Twoimi oczami.
    Gdybyś w tej poszwie ukazała mi się gdy chodziłem do podstawówki - oj to by zrobiło wrażenie.
    Dzisiaj, najwyżej westchnąłbym: "no. nareszcie". Bo nie wiem jak z moją emeryturą przetrwam ten nowy Polnische Wirtschaft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym cmentarzem to jest tak, że chodzę na groby bliskich dosyć często, a we Wszystkich Świętych nie zawsze, bo jest za dużo ludzi. Jeśli się wybieram, to rano lub wieczorem. Dobrego odpoczynku. Sama marzę chociaż o trzech dniach...od 22 lat... Barbara

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku 🙂! Ja też kiedyś zmadrzeję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny prezent! Popieram i cieszę się z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze na długo jedziesz ? Pozdrawiam I fajnego wypoczynku życzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi bankomatami to tez trza pierońsko uważać.
    Przez jakiś czas bawiłem się przy płaceniu kartą następującym tekstem - oooo coś nie wyszło spróbuję jeszcze raz, bo wie pani przed chwilą znalażłem ta kartę pod waszym sklepem. Miny były różne od jasia fasoli do naszego Adriana. Zabawę przerwał mi stojący za mną wyjątkowo smutny pan sprzed oblicz którego sprułem się zadziwiająco szybko.
    Trudno - pozostało mi; Ile płace- 37,50, dobra 36,50....nie 37,50, jasne 35,70............ i czego sie pani drze, nie jestem głuchy hehehehehe
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonaly plan! Wypocznij jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego pobytu,regeneracji sił i zdrowia. Pozdrawiam Andrzej G.

    OdpowiedzUsuń
  12. To wszystkiego najlepszego i baw się 🌷🥂🍾🍹🎈

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale Klarko! Kazdy z nas powinien sobie takie prezenty robic.Zycie mamy tylko jedno .A zmarlych mamy w sercu i nie musimy tego demonstrowac.Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  14. A platnosci karta? Od kilku lat juz nie obracam gotowka,nigdy nic poza kartami w portfelu nie mam.To bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żartuję, od dawna płacę wyłącznie kartą albo robię przelewy internetowe

      Usuń
  15. I to jest najlepszy pomysł, jaki mogłaś zrealizować.
    Brawo i baw się dobrze!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wypoczynku. Też nie znoszę tej rewii na cmentarzach, ale widać takie czasy nastały. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypoczywaj Klarko, najlepsze prezenty dostaje się właśnie od siebie, tylko trzeba się wsłuchać we własne potrzeby i po prostu ich nie ignorować. To trudne, ale dojrzewam do tego. Mam nadzieję że będzie Ci cudownie i wrócisz cudownie wypoczęta i w doskonałym humorze.

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak. Dięki za podpowiedz. Tez sobie załatwię sanatorium.A co? tylko chyba prywatnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też prywatnie i na krótko
      ale przyznaję - czekam na rehabilitację z zus

      Usuń
  19. Wypoczywaj. Należy Ci się, jak mało komu. A Zmarli? Będą pilnować, żeby Ci pogoda dopisała. Zarówno ta za oknem, jak i ducha. Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry pomysł. Wypoczywaj, wybąbelkuj się w wannie, a także szampanem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wypoczywaj !!! :) Mądra Klarka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Popieram Cie,zadbaj o siebie i po pierwsze wyspij sie, odpocznij, poobkladaj sie blotkiem i wiele innych atrakcyjnych zabiegow zycze,prosimy i zdjecia i raport ze spa,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Klarko DOSKONAŁY POMYSŁ. 👍. MNIE też się marzy listopadowy wyjazd... Może kiedyś??? Odpoczywaj ♥️DTCK 💚

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz