czwartek, 15 kwietnia 2021

kochany pamiętniku

 

kwiecień - plecień

O tej porze zakwita czereśnia, w tym roku nie ma szans - jest zimno i pada śnieg. 

Dawno temu myślałam, że pisanie o pogodzie, o kotach i o dzieciach jest bezpieczne ale myliłam się. Zawsze znajdzie się mądrala i napisze, że nudzę, zmyślam i po co cokolwiek piszę. Teraz absolutnie się nie przejmuję, dawniej mnie to bardzo martwiło a teraz śmieszy. Bo co trzeba mieć w głowie żeby łazić po blogach i dodawać złośliwe, obraźliwe teksty. Co innego gdyby ktoś osobiście zrobił mi awanturę zarzucając mi to wszystko. Może bym się przejęła. A może nie.  Pewnie bym powiedziała odpierdol się idźże stąd i nie wracaj. 
Ale teraz nie miewam kilkunastu tysięcy odwiedzin na dobę ;)))) i nie zarabiam pisaniem tylko sprzątaniem. 







28 komentarzy:

  1. Klarko, nie ma się co przejmować jakimiś trollami. Gorzej, gdy ma się osobę typu "mam ból doopy, jak komuś dnia nie zepsuję" w bliskiej rodzinie.
    Mi bardzo podoba się Twoje pisanie, zarówno o pogodzie jak i o czymkolwiek, ważnym, czy nieważnym. Pisz. Wielu ludzi podziwia Ciebie, Twoje pisanie i stosunek do świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam, lać na takie teksty trzeba.Ludzi nie zmienisz...;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz czy dwa udało mi się komuś pomóc w zmianie, serio, jestem z tego ogromnie dumna

      Usuń
  3. Klarko kochana,dzień bez wiadomości od Ciebie to dzień,którego nie ma!Kocham czytać wszystko co napiszesz,właśnie dlatego,że jest takie nasze,zwyczajne.Nikt normalny nie ma gejzerów co dzień!A Twoje opowieści o ptaszkach ,kotkach i kwiatkach są najkochańsze właśnie dlatego,że zwyczajne!Buziaczki dla Waszej Rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie! Uważam, że za dużo sprzątasz, a za mało piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja kocham wpisy o Hani. Poprosze czesciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym ale myślę sobie, że rodzice Hani nie byliby z tego zadowoleni

      Usuń
  6. Aż wróciłam żeby poszukać o co chodzi... Widać ktoś ma potrzebę by dokuczyć komuś innemu. Nie jest to miłe, mnie na pewno byłoby przykro, że ktoś z butami pakuję mi się i jeszcze dokucza. Cóż... Ludzie są różni.
    Nie przejmuj się, pisz co Ci się podoba, przecież to Twoje miejsce.to Ty tu ustalasz zasady.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nie było przykro, raczej się zmartwiłam że ktoś z komentujących może się zniechęcić i przestanie komentować i co będę czytać

      Usuń
  7. Chyba czasy zainteresowania blogami należą do przeszłości. Zwłaszcza ja, po tej dłuższej przerwie w blogowaniu miewam zdecydowanie mniej wyświetleń. Jednak się tym nie przejmuję, serio. Ty też się nie martw, tylko dla nas pisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martwię się, sił nie mam, praca fizyczna robi ze mnie takiego lenia, że nic tylko siedzieć albo leżeć

      Usuń
  8. Klarko, bardzo lubię Twoje wpisy o Hani.Mój wnusio Kubuś jest ciut starszy (w lutym skończył 4 Lata)i też jest bardzo fajnym, kontaktowym dzieckiem.To Twój blog, Ty piszesz o czym chcesz. Zaglądam tu często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz o Kubusiu, będzie pamiątka, zajrzysz tu kiedyś i poczytasz

      Usuń
  9. Lubię Twoje pisanie, dlatego jestem tu codziennie. Szkoda zdrowia na tych, co mają problemy ze sobą i wyżywają się na innych. Pisz dla siebie, dla Hanusi i dla nas, którzy Cię lubimy i dobrze Ci życzymy. DTCK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, mam tu ogrom wsparcia i za to jestem bardzo wdzięczna

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy blog,czekam z przyjemnością na każdy wpis.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię wszystko, cokolwiek byś napisała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żal mi takich ludzi, jak bardzo muszą być nieszczęśliwi...

    OdpowiedzUsuń
  13. O Boże! To jest cudny blog, taki pozytywny i ciepły. Nie odzywałam się, ale teraz proszę: proszę pisać, nie przejmować się. Nas jest więcej! Pozdrawiam. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Klarko!
    Badz ponad to! Twoj styl, podejscie do zycia, swiata i ludzi jest superoskofajowoswietny! Tak trzymaj i pisz. A u mnie dzis do kolacji bujaki sianem;)))
    Pozdrawiam optymistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czym jest dzień bez codzienności? Uwielbiam Twój blog. Pomaga w życiu. Pozdrawiam Tymotka

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz