poniedziałek, 22 lutego 2021

kochany pamiętniczku

Calutki rok udało mi się przepracować bez jednego dnia zwolnienia lekarskiego a teraz nagle się posypało. Trochę się przestraszyłam bo mnie ta moja fantazja czasem utrudnia życie -  dziś po rozmowie z lekarką pomyślałam sobie - mam nadzieję, że tata nie przyjdzie po mnie w marcu! Na razie jest luty to może mi się upiecze. Serce się trochę uspokoiło, ciśnienie się normuje. 

 Z dobrych wieści - dziś pierwszy raz od wielu lat przespałam ciurkiem 5 godzin. Od  lat,  bo kiedyś byłam w szpitalu na drobnym zabiegu i na noc przed operacją dostałam genialną tabletkę, po której przespałam od wieczora do rana bez wybudzeń. To było fantastyczne uczucie. Tak samo jak sen w narkozie, Boziu, jaka ja byłam wypoczęta i uśmiechnięta. 

Mam tabletki na sen ale używam ich sporadycznie bo strasznie uzależniają a działają tylko przez 2-3 godz i o drugiej w nocy nie ma co robić a o piątej trzeba wstawać do orki. A dziś nic - żadnych prochów, żadnych melis, od północy do piątej spałam jak nieboszczyk. Tym, którzy mówią "śpi jak niemowlę" - zwracam uwagę - niemowlęta bez przerwy się budzą i drą. 

Na razie zostaję w domu na kolejne dwa tygodnie. Łażę z kąta w kąt bo sił mi brak aby cokolwiek robić.  Pisać będę, ale nie obiecuję odpisywać bo się męczę. Do niczego jestem a tu tak pięknie za oknem. 

Dziś też Cię kocham. 



20 komentarzy:

  1. Zdrówka kochana i powrotu sił ♥️♥️♥️👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Usmiech zostawaiam. Spokojnych dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wszystko szybko wróci do normy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dobrze Klarko, odpoczywaj. Ja też na zwolnieniu, mam rehabilitację. Rok w napięciu pandemicznym uczynił spore szkody w moim układzie ruchowym...
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... życzę bardzo dużo zdrowia, czytam i zachwycam się od dawna, ale nie miałam śmiałości komentować. Trzymam kciuki za poprawę! :) Joanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Klarko,
    trzymaj się cieplutko, korzystaj z wolnego i odpoczywaj :)
    Życzę Zdrówka!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczywaj, na wszystko inne przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że na wszystko inne przyjdzie czas. Jak trochę się wzmocnisz, wypoczniesz i podkurujesz. Nie bądź Silaczką dbaj o siebie i nie przemęczaj się. Trzymam kciuki żeby wiosna przyniosła Ci poprawę zdrowia i samopoczucia. 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczywaj i zdrowiej, bo zdrowie najważniejsze i powtarzaj to sobie nieustannie, gdy coś Ci się nawinie na oczy do zrobienia, od czego świat się nie zawali, jak zrobisz to później!
    Dorota L.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrowia i spokoju ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia i spokoju.Czesto czytam pani wpisy są budujące i życiowe.Z,,,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze duzo zdrowka Klarko.
    Annaconda

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypoczywaj, dbaj o siebie. Siłaczki wyszły z mody. Moje zdrówko poszybowało w górę, więc posyłam Ci małe wiaderko - niech się przyjmie na wiosnę! DTCK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przyjmuje uwagi! Dziecka moje i wnuki ani się nie budziły ani się nie darły bez przerwy! Jako niemowlaki spały po 12 godzin i lubią wciąż długo spać. Byłam takim samym niemowlakiem! No! Mogę tylko współczuć braku snu. I życzyć dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śpij dobrze i wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z niemowlakami to sie zgadzam zupelnie. A Ty Klarko spij spokojnie i w ogole, wszystko spokojnie. Pisanie nie ucieknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pracowalas ciezko kilka lat i organizm sie zbuntowal.Wypoczywaj,nic nie rob.Rozluznij sie ,lez i mysl o pieknej plazy , sloncu i samych przyjemnosciach.Bedzie dobrze--wysylam duzo naszego ciepelka i dobrej energii.
    ZCK --Klarko!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz