czwartek, 31 grudnia 2020

Wszelkiej pomyślności!

 


38 komentarzy:

  1. Ale dlaczego na 22? Rok nam się zbliża 21 ;)
    W każdym razie dziękuję Ci bardzo za ten świetny pomysł! Oto on, ten akapit.

    "Krasulę zabito, ściągnięto z niej skórę i rozebrano na części, w gardle jej znaleziono szkło."

    Jeżeli to mają być dla mnie prognozy na najbliższy czas, to kurna fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Może to ofiara książkowa była za Twoją pomyślność!
      Ella-5

      Usuń
    2. Aha - że to jednak nie ja będę tą krasulą? Rozbieraną na części podczas sekcji zwłok?
      :)

      Usuń
  2. "Poza tym Kauffman i Crane w zasadzie mogli robić, co chcieli" 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać!
      Obyś mogła robić to co chcesz...
      Ella-5

      Usuń
  3. "Bezsprzecznie wpadły mu w oko i prawił im komplementy":)
    Dobrego roku Klarko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za daleko mam, nie chce mi się wstawać...ale wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogarnęło go coś mrocznego i niepojętego. 😭😱

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz będę już dobry. Będę tak dobry, że mnie więcej nie złapią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Pasuje?
      Ella-5

      Usuń
    2. No nie wię;)
      Ale! Jako ze ja zła kobieta jestem, to może już w tym złu będę tak dobra, że mnie na tym nikt nie przyłapie ;p O! 🤣

      Usuń
  7. Zyskasz więcej czasu. Ile razy zdarzyło Ci się sprawdzić skrzynkę mailową, kliknąć w newsletter sklepu online i następne 40 minut spędzić na przeklikiwaniu się przez 17 stron sweterków?...
    Pierwsze zdanie... oby prorocze!
    Pomyślnego i zdrowego roku!
    Dorota L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja to odbieram jako proroctwo, że zostaniesz bez internetu :)

      Usuń
  8. Najważniejsze zatem jest zadbanie o to, by nasz układ nerwowy stał się naszym sojusznikiem, a nie wrogiem
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  9. "Podczas bezkrólewia marszałkowie mieli do spełnienia jeszcze dodatkowe funkcje". Czy mamy liczyć na rychłe bezkrólewie?

    OdpowiedzUsuń
  10. "Przyjemnosc jest zalezna od drugiego czlowieka. Jesli kochasz kobiete i to sprawia ci przyjemnosc, to ta kobieta staje sie twoja pania. Jesli kochasz mezczyzne i czujesz sie przez niego nieszczesliwa, oznacza to, ze jestes zniewolona."
    Szczesliwego Nowego Roku, Klarko! DTCK

    OdpowiedzUsuń
  11. "Co się za mną dzieje? – rozważał zły i zakłopotany. – nigdy jeszcze tak się nie czułem. Pewnie jestem chory"
    No jasne, tego mi było trzeba... Szczęśliwości!

    OdpowiedzUsuń
  12. "I w takich chwilach on sciskal jej chudą rączkę i mowil:
    -Wszystko to ci dam.Zobaczysz,Beato!I klejnoty,i stroje z Paryża,i bale,i służbę!Wszystko ci dam"
    Kurczę,to się będzie działo...
    Klarko,przeczytałam Twoje blogi całe i czytam teraz na bieżąco.
    Życzę Ci dobrego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poznałaś kilkanaście lat z mojego życia
      mam nadzieję, że się nie nudziłaś

      Usuń
    2. O nie,nie nudziłam się,ja się nigdy nie nudzę i czytam tylko to co warto🤷‍♀️.A Ty piszesz tak,że warto,o!Myślę,że jesteś człowiekiem, z którym można usiąść i gadać i gadać i... ,ale Ty o tym wiesz,bo wszyscy Ci to powtarzają

      Usuń
  13. "Podroz tutaj jest bardzo latwa,gorzej kiedy mam wracac do domu"--niesamowite! Sama prawda! Co najmniej 20 godzin w samolotach,ale mam nadzieje, ze polece do Polski w tym roku.ZCK Klarko.

    OdpowiedzUsuń
  14. No... chyba to nie jest najlepszy pomysł:
    " W powietrzu unosił się zapach dymu, ziemi i płonących piór. Płonący ból rozlał się po policzku Alice, wciągając ją w ciemność."
    Do siego Roku !!! Wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Ile bym dała za to, by do mnie wrócił" -to fakt ;D
    Jest daleko, ale 7 stycznia wraca ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. "...zerwane dachy,połamane latarnie, okropne zniszczenia..." no dziękuję :-)))) Wszystkiego Naj w Nowym Roku Klarko!

    OdpowiedzUsuń
  17. To będzie bardzo dobry rok! Dużo zmian, ale tylko na lepsze. Podziwiam Cię Klarko za całokształt, a za tę zabawę w szczególności.
    A u mnie: "Tęsknota za czasem utraconym przewija się w naszym myśleniu, w modzie, w polityce."
    Normalne, tak wygląda starość. Moda - ujdzie ale polityka? - mogłaby wrócić do rzeczywistości.
    Dużo uśmiechu, mimo wszystko, na Nowy Rok!
    DTCK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. - Ciekawe, czy jest szczęśliwa - zauważyła panna Marple.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Moi rodzice-trudno wyobrazić sobie parę, która by do siebie bardziej nie pasowała" jakże to prawdziwe w wielu aspektach...Szczęśliwego i zdrowego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń


  21. A pompon oczywiście odcięła od własnej sukni, żeby dosztukować go do kostiumu męża.



    OdpowiedzUsuń
  22. - Oczywiście, że mnie interesuje!- wykrzyknął Mitsos. - Przez całe życie niewiele wiedziałem o przeszłości ojca i nie otrzymywałem odpowiedzi na pytania. Teraz chyba jestem na tyle dorosły, że można mi to wyjaśnić, nie sądzicie?
    Starsi państwo wymienili spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. "cóż mi zostało? Cztery żeby, rozpacz, artretyzm i fortepian, jakby powiedział poeta Konstanty. Dla chleba, dla kasy zagram nawet u Oskara. To znaczy myślę, że zagram, bo pewna jeszcze nie jestem."
    😁

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz