niedziela, 6 grudnia 2020

monitoring

 Nauczyłam się z tym żyć. Nie przeszkadza mi to, czasem nawet to wykorzystuję.  Wychodząc z pracy, macham do kamery żegnając się w ten sposób z recepcją. Czasem o nich zapominam, i kiedy w pustym korytarzu poprawiam sobie spodnie (to nie wygląda dobrze) i na koniec myślę - ups, kamery, i udaję, że nic się nie stało. 

Jesteśmy obserwowani w autobusach, na ulicy, w sklepach. W moim laptopie kamerka jest zaklejona plastrem, tak na wszelki wypadek. 

Mikołaj też wszystko widzi i uznał, że byłam niegrzeczna bo w tym roku muszę czekać na prezent aż do Świąt! 

Jak tam u Was? Był? 

15 komentarzy:

  1. Nie był. Do takich starych dzieci nie chciał przyjść.;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przyszedł, bo stwierdził, że do nieprzystrojonego adwentowo domu nie będzie się trudził :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój prezent czeka w salonie samochodowym na kredyt!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie był- jeden prezent już używam, choć to z tych podchoinkowych ( komputer), drugi prezent już też dotarł, ale leży zapakowany i czeka na swe miejsce pod choinką. A tych typowo mikołajkowych "pod poduszkę" to już nie będzie- skończyły się wraz z odejściem mego męża w inny wymiar. Odkąd dorosłam nie lubiłam świąt, a teraz tym bardziej - coraz więcej duchów przy tym stole. A monitoring? - wcale mi nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie było pewnie zbłądził i przyjdzie na święta poczekam

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem jak ktoś pisze o monitoringu, to mi się przypomina, że mam kamery wokół własnego domu 🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. Był, widocznie uznał że jest dla mnie nadzieja😉

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest monitoring w pracy, czasami sobie o tym przypomnę, że jestem podglądana przez kamerę, ale raczej nie myślę o tym. Mikołajowi trochę pomogliśmy wczoraj na zakupach i dzisiaj zajadamy się słodkościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest monitoring w pracy, czasami sobie o tym przypomnę, że jestem podglądana przez kamerę, ale raczej nie myślę o tym. Mikołajowi trochę pomogliśmy wczoraj na zakupach i dzisiaj zajadamy się słodkościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A kto to jest, ten Mikołaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siwy, starszy facet w czerwonym płaszczu, przychodzi nocą i zostawia grzecznym dziewczynkom prezenty ;)) a niegrzeczne dostają rózgę!

      Usuń
    2. Niegrzeczne dziewczynki robią sobie (trafione i pożądane) prezenty same :))))

      Usuń
  11. Mikołaja nie było. A monitoring jest już dawno i w pracy i w budynku. Przywykłam i żyję sobie normalnie. Na podglądaczy jest sposób "niech się wstydzi ten kto widzi".

    OdpowiedzUsuń
  12. Może Mikołaj wystraszył się monitoringu...

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz