czwartek, 19 marca 2020

dziwne dni 2

To nie jest czas umierania - powiedziałam do bratków, które miałam posadzić do skrzynek. To nie jest czas chorowania, kiedy ptaki zawzięcie kłócą się na dachu o to, które źdźbło będzie lepsze na gniazdo. Ja wam dam gniazdo pod dachem, znów cała ściana będzie obsrana! 







 W orce spokojnie, zostało gości naprawdę niewielu a i oni muszą się wymeldować do końca tygodnia. Jeden  z nich ma problem bo ani nie może zostać, nie ma gdzie mieszkać, wszystkie hotele zamknięte do odwołania,  ani też wrócić do swojego kraju. Ambasada tego kraju milczy.
Moje badanie zostało przełożone na nie wiadomo kiedy.
Krzysiek postanowił pomalować pokój. Będzie na lato czysto i świeżo, mam nadzieję, że znów zaczną do nas przyjeżdżać goście na huśtawkę pod czereśnię.

Dziś też Cię kocham.

34 komentarze:

  1. Malowanie, remont w domu... Nie daj się wrobić w sprzątanie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Boję się pisać, żeby nie kusić trolli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę znaleźć coś kontrowersyjnego
      Pomożesz?;)))

      Usuń
    2. Czy papier toaletowy ma datę ważności?

      Usuń
    3. Myślę, że używany trzeba wymrozić... Jak zabawki 🤦

      Usuń
    4. Nie no błagam
      Na to nawet tutejsze trolle się nie złapio

      Usuń
    5. A mąkę ryżową używa się tak samo jak pszenną? Znaczy mogę na takiej ciasto zrobić?

      Usuń
    6. jeśli pieczesz styropian to możesz

      Usuń
    7. Jaki styropian?! Ciasto chciałam... Murzynka albo kruche na jabłecznik...

      Usuń
    8. a pamiętasz jak wszyscy pili wódkę a kochany Opolski przynosił mi na tacce wodę bo ja tylko mogłam wodę i styropian?

      Usuń
    9. Pamiętam! A jak się nazywały te zmory nocne co mnie nimi straszyłaś?

      Usuń
    10. Nie nadajecie na aferzystki😂😂😂😂

      Usuń
    11. Mi tu nie wypada kręcić afer ;P Ale zawsze mogę wejść w jakąś już rozkręconom :D

      Usuń
    12. Kurna

      Posucha wielga

      Kiedyś to byli aferki!!!

      Wyrzucali z blogów za nieprawidłowe prognozy pogody🤭🤭🤭

      Usuń
    13. uświadomiłam sobie, że Hania przez ostatnie dwa miesiące ciągle mówiła oo nietoperzach, aż jej wycinałam nietoperze z papieru i wieszałam w kuchni nad stołem i obracaliśmy je głową w dół na dzień, i aż mnie przeraziła myśl - a jeśli dzieci wiedzą więcej?

      Usuń
    14. Czyżby Indianie chrust na zimę zbierali? ;P

      Usuń
    15. i budowali wyrzutnię rakietową na Erewań

      Usuń
    16. A w rakiecie był nietoperz, którego zjadł wąż, którego zjadł Chińczyk.

      Usuń
    17. Wszystko przez Indian i nietrafione prognozy pogody. Dlatego teraz tak cicho o Indiach.

      Usuń
    18. Rzuc coś kontrowersyjnego , zaraz sie zleci stado troli.
      Słyszałaś, ze Rydzyk apeluje o datki!????
      I nie, nie dla slabych, czy bezdomnych!!wrr

      Usuń
    19. Słyszałam i szlag mnie trafia!!!

      Usuń
  3. Ale mało gości w hotelu,to mało kasy..trzymaj się,pozdrawiam Klarko

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas wysyłają na zaległe urlopy, w przyszłym tygodniu mam kilka dni wolnego mam nadzieję, że będzie ciepło bo w ogrodzie mam jeszcze sporo pracy. W takich chwilach ogród to błogosławieństwo.. DTCK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest prawie we wszystkich branżach. Niektórzy mają jakieś zasoby finansowe, inni kredyty do spłacenia,niestety tak jest.Slyszalam,że teraz najlepiej emerytom,ale znam przypadki prawie 70 letnich emerytów, którzy pracują bo z kasa krucho..Takie czasy i będzie trudniej,nie tylko u nas;)

      Usuń
  5. rano nie mogłam do Ciebie Klarko wejść. Blog był zastrzeżony. :D. Dobrze, że jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś podobnego, nic nie robiłam z ustawieniami, w pracy byłam

      Usuń
  6. O,jakie nietypowe bratki,w sensie kolorow:)) Nie miałam nigdy chyba takich rudo-pomarańczowych.U mnie przeważają fiolety, niebieskości oraz białe.Ladnie kwitną.. jak co roku,nie patrząc na nic..

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko od nas zależy, czy umrzemy.
    To nie jest pocieszające :(
    A wiosna przepiękna! Tylko jakoś nie potrafię się nią cieszyć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne bratki! Bardzo radosne!A tego biednego cudzoziemca nie można by przygarnąć?? pomógłby przy malowaniu, może? :):):)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz