wtorek, 28 marca 2023

Jeszcze i to

 Nie mogłam w to uwierzyć bardzo długo ale wczoraj przyjęłam do wiadomości - lekarz oznajmił, że mam upośledzenie słuchu przewodzeniowe i czuciowo-nerwowe. A ja myślałam, że mam zepsute słuchawki. 

Na prawe ucho jeszcze słyszę więc drogie koleżanki - strzeżcie się ;) Nie zawsze można o mnie swobodnie plotkować. I proszę mi się nie drzeć do ucha, to też nie działa!

A czytaliście o tym, jak panienka zaprosiła poznanego na portalu randkowym pana  do hotelu (nie w Bydgoszczy, nie, w Krakowie to było ale nie u nas) a potem potraktowała go nie ciałem lecz gazem i okradła go,  larwa niemiła, no, jak można, potem się ludzie boją umawiać na randki w hotelach. 



14 komentarzy:

  1. A wydawać by się mogło, że Jonasz Kofta w Songu Sprzątaczki opisał wszystko co może zdarzyć się w hotelu
    https://www.youtube.com/watch?v=6AomRa3eWkw
    Świat nieustannie nas zadziwia

    OdpowiedzUsuń
  2. W Poznaniu w nocnych klubach tez obrabiano klientów, ale jakoś mi ich nie żal...
    To pewnie od głośnych odkurzaczy ta wada słuchu? Niefajnie...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj niefajnie z tym słuchem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno jest być wybranką bogów. Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niefajnie,fakt. Ale da sie zyc. U nas wlasnie reklamuja malenkie aparaty sluchowe--prawie niewidoczne i tanie.
    ZCK ,Klarko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ten rodzaj niedosluchu mozna wszczepic implant slimakowy (cochlear implant), nawet jednostronnie. Moze sie zapytasz przy kolejnej wizycie? Pozdrawiam, Hania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tez cos z uszami nie tak, jak nalezy. Nie slysze jakichs niskich dzwiekow. Pan lekarz powiedzial, ze to trzeba zostawic... a ja czuje, ze gluchne.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem protetykiem słuchu i wierną czytelniczką. Zamiast się martwić to napisz

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, implanty. Choć nie wiem, czy to wstawiają do oporu czy też jest jakiś limit wiekowy - nie zrozum mnie źle, mam na myśli dzieci. Jeździłam bowiem z córką przed laty do Kajetan, gdzie wszczepiano implanty po raz pierwszy w Polsce zdaje się. Tyle że w jej przypadku okazało się to bezcelowe, zostały jej tylko aparaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam na FB ograniczenia, jakie Ci zalecił lekarz. Oczywiście można się uśmiać (gorzko) w kontekście Twojej pracy. I wiem, że ŁATWO POWIEDZIEĆ - zmień ją. Trudniej to zrobić.
    Pytanie, czy nie mogłabyś zacząć starań o rentę? O stopień inwalidzki czy jak to się nazywa?

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz