środa, 28 grudnia 2022

wisielczy humor

 Mam koleżankę, której nie przerażam swoimi tekstami. Niedawno zaniepokojona spytała, co się ze mną dzieje bo byłam bardzo spięta i jednocześnie śmiertelnie smutna. W pracy nikt nie zwraca uwagi na takie rzeczy bo i tak noszę na twarzy służbowy uśmiech. 

Co ci jest - spytała, widząc moje rozedrganie. I kiedy ci przejdzie - dodała. Nie przejdzie samo, od takich stanów umysłu mam siekierę w torebce - odparłam. 

*

Na szczególne okazje robimy składki do koperty, którą trzymamy w recepcji. Dziś zapowiedziałam, że w razie mojej śmierci  nie chcę żadnych kwiatków pogrzebowych i niech nie robią żadnych składek, chyba że zostaną zmuszone, to wtedy proszę zrobić przelew na fundację siostry Małgorzaty. 

- Składkę zrobimy a ty sobie sama przyjdziesz do recepcji! - oznajmiła koleżanka. I tak straszysz i tak straszysz! 

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że to tylko zimowy spadek nastroju i nie stało się nic złego Klarko. Trzymam kciuki, by tak było i jak najszybciej minęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, choć taki depresyjny nastrój, sam w sobie jest
      "czymś", słońca Ci życzę. DTCK

      Usuń
  2. Klarko, dziś też Cię kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klarko, uzyj tej siekiery ,jesli to pomoze i bedziesz sie znowu usmiechac. ZCK --zawsze i niezmiennie. Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat z filmu Vabank - To co powiedzieć Spietemu? Żeby się rozpiął. Koniec cytatu Niekoniecznie, ale być może można z tego wyciągnąć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze Będzie przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klarko! Kazdy chyba czasem wpada w ponurosc. ja na swoj uzytek wymyslilam wierszyk i w razie potrzeby uzywam: Czarne mysli, leki (leuki), zmory - wyp...(Piiip) precz do nory. Niniejszym uzyczam - a nuz (siekierka) sie nada;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana!
    Rozumiem, o czym piszesz😉
    Dziękuję za 2022r. i życzę, aby nowy 2023 był tylko lepszy🍀🌹🤗💝

    OdpowiedzUsuń
  8. Może pora coś zmienić w swoim życiu ?
    Szczęśliwego Nowego Roku całego o stycznia do grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być i czarny, byleby był HUMOR!
    Lepszego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz