środa, 12 sierpnia 2020

środa

Nie wiem o czym pisać. Pracuję, a wiecie, klimatyzacji nie ma, pot leje się ciurkiem. Mokre plecy, mokra twarz, ciągle się boję że nie pachnę zbyt pięknie a przecież nie jestem sama w pracy. Co jakiś czas odświeżamy się ale to niewiele daje.
Lubię moje koleżanki, nareszcie trafiłam na ekipę, że można się powygłupiać i nikogo to nie razi.
Mamy takiego gościa, który mieszka u nas bardzo często, zostaje na wiele dni i zawsze jest sam. Jest czarujący i przystojny. To jest taki typ, że każda kobieta czuje się w jego obecności wyjątkowa ale my już niestety wyznałyśmy się na tych sztuczkach i wspólnie ustaliłyśmy, że ten pan czaruje każdą!
Ale wiecie co, fajnie tak widzieć z rana faceta który uśmiecha się jakby miał przed sobą Salmę Hayek.
Inny facet mieszkał tydzień, zostawił po sobie straszny brud, aż powiedziałam, że niektórzy ludzie to nie powinni być wpuszczani nawet do chlewa. Na szafce nocnej położył cztery grosze po groszu. Cham po prostu. Ale cóż, taka praca.

Czarującego wieczoru, i nie gniewajcie się że nie pisałam tak długo ale potrzebowałam czasu żeby się pozbierać.

13 komentarzy:

  1. Jeszcze będziesz się zbierać... Przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi grosikami na szafkach nocnych lub parapetach, to chyba wiąże się jakiś stary zwyczaj, ale nie bardzo wiem jaki? Może mnie ktoś oświeci? Mam mały pensjonat nad morzem, i często się zdarza, że goście zostawiają pieniążek?
    A co do zbierania się po różnych przejściach, to każdy wie, jak to jest....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to tak jak z fontanną, wrzuca się pieniążek żeby jeszcze wrócić w to miejsce, bo się spodobało.

      Usuń
  3. Cóż, jak zwykle, są ludzie i ludziska. Brudas i czterogroszowy krezus, to rzeczywiście zjawisko. Co do tego pana, który tak ładnie patrzy, to kiedyś pracowałam z takim mężczyzną. Kiedyś, po wysypie komplementów pod moim adresem,powiedziałam, że nic mu nie wierzę, bo on wszystkim kobietom tak mówi. A on na to - pani Basiu, mówię, bo wszystkie kobiety są piękne, jak się na nie uważnie patrzy. On bardzo uważnie się przyglądał, bo ożenił się z bardzo brzydką magazynierką i miał z nią pięcioro dzieci, więc przymusu żadnego być w tym ożenku nie mogło. Fama niosła, że był bardzo dobrym mężem i ojcem. Kiedyś na jakiejś zakrapianej delegacji oświadczyłam się panu, Henio mu było. Powiedziałam, że kocham go za to, że taki z niego fajny mężczyzna. Wiem, odpowiedział skromnie, pani, pani Basiu, od razu mi wyglądała nie tylko na piękną, ale też mądrą kobietę. Po takich wyznaniach, to tylko brudzia trzeba było wypić, co też zrobiliśmy. No lubiłam człowieka. A magazynierka w tym małżeństwie tak jakoś wyładniała i też dała się lubić. Serdeczności Klarko, zbieraj się do kupki w swoim tempie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proust napisał: pozostawmy ładne kobiety ludziom bez wyobrazni...

      Usuń
  4. Rozumiem Twoje zbieranie, choć ja się zbieram po innym członku rodziny - psie...
    Jeszcze raz Cię przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy myślą, że jeśli płacą, to im wszystko wolno...

    OdpowiedzUsuń
  6. Te upały zatrzymały mnie na Dolnym Śląsku, wybierałam się do Krakowa, ale zrezygnowałam, upał w mieście jest nie do zniesienia. Trzymaj sie Klarko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie gniewam
    Ja Cię kocham

    Kiedyś przeczytałam, dlaczego Englert rozwiódł się z pierwszą żona
    Bo przy drugiej budził się i uśmiechał..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ściskam serdecznie, daj sobie tyle czasu ile potrzebujesz. My i tak DTCK ❤️.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście cham.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam znajoma u której sprzatalam i był problem.W każdym kącie pokoju i w różnych zakamarkach na podłodze leżały drobne monety.Trzeba było bardzo uważać przy odkurzaniu by nie połknąć ich odkurzaczem.Ponoć miały przynosić szczęście i majątek jak to w powiedzeniu " w każdym katku po dzieciątku."Może tez tak myślał i trzymał te drobniaki blisko siebie.Pewnie poznasz różne dziwactwa ludzi w tej pracy a w akademiku to ho,ho.Trzymaj się i nie tylko dziś Cie kocham Klarko. Marta uk

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz