czwartek, 8 lipca 2021

samo urosło

 

Świdośliwa - ta roślinka ma smakowite, słodkie  owoce. Połączenie borówki amerykańskiej ze śliwką, pyszne! 


Budleja wabi motyle. Komu motyl usiądzie na ramieniu ten będzie niezwykle szczęśliwy. Nie wiem sama. Nieraz mnie obsiadają. 
Od sąsiadki dostałam melisę. Może to aluzja? ;) 
 Hania mówi na to zielsko "blazylia". 
To się do rosołu daje. Ja dodaję do wszystkiego. 
To też. 
Ziemniaki nie wiem skąd. Może jeże i koty przyniosły w podzięce za chrupki.
Są też czarne i czerwone ale mi się zdjęcie nie wkleiło.
Niezawodny, moje ulubione pnącze.
I nawet w szufladach rosną kwiatki, a mogłyby pieniądze, to nie! 

17 komentarzy:

  1. Gratuluję plonów wszelkich Klarko♥️👍🍀. DTCK♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielono i kolorowo.Bardzo ładnie.
    Pozdrawiam Andrzej G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!
    U mnie urodzaj cukinii. Budleje już szykują się, żeby rozkwitać, ale motyle tez już latają. A porzeczki- ledwie dyszą, ale na jesień zakupie nowe krzaki i będą miały inne miejsce, gdyż drzewa za mocno się rozrosły i marnieją. Swoje lata tez już maja 😉
    Mam pytanie, czy przypinasz wiosną budleje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mocuję sznurkami do listewek a listewki do słupka ganku

      Usuń
    2. Aaaa
      a mnie chodziło o przycinanie🙈

      Usuń
    3. śnieg zjechał z dachu i trochę ją połamał, poza tym nie przycinam

      Usuń
  4. U mnie już po świdośliwie. Może tu cieplej?
    Pozdrawiam
    MBI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maj był bardzo chłodny, wegetacja sporo opóźniona

      Usuń
  5. Ale kolorowo. Cudnie! Pozdrawiam, Tymotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię świdośliwę. Ale cudnie kwitnie Twój powojnik !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pani blog pozdrawiam zoja

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo, Klarko, pieniądze rosną w skarpecie, nie w szufladzie 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Klarko Kochana jesteś Nimfą Ogrodową i dlatego spod Twoich rączek wychodzą same dobroci! Czarujesz i dlatego tak to pięknie wygląda! (nie mówiąc o ciężkiej pracy w sianie,odchwaszczanie i pilnowanie ,nie mówiąc o podlewaniu!) Moc buziaków dla Ciebie i całej Rodzinki!A bez Pani Emerytki i Waldemara to jest ciszej,te Twoje opowiadania to jest sam miód!

    OdpowiedzUsuń
  10. Białe porzeczki! moje ulubione!
    Dobrym ludziom to i z kamienia woda wytryśnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie Ci to rosnie, ja swoich nie pokazuje, a moze powinnam zeby sie zaczely wstydzic ze takie badziewne :-)))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz