sobota, 31 lipca 2021

bez tytułu



10 komentarzy:

  1. Tytoń przeżył kataklizm! Czy to jest ten co pachnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rośliny które pachną, mam maciejkę, lilie, tytoń posiałam, ale mi nie wyrósł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klarko, co u Was po tych deszczach? Kraków zalało, a u Was jak? Mam nadzieję, że nie toniecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty nie potrzebują komentarza, jeśli tak, to tylko podpis z nazwą.
    A, to pachnący tytoń ozdobny, jak ktoś wspomniał wyżej😀🌸

    OdpowiedzUsuń
  5. Co się dzieje, Klarko?! Codziennie zaglądam i- cisza. Mam nadzieję, że nic złego... Serdeczności podsyłam. DTCK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dzieje się nic, pozdrawiam!

      Usuń
    2. Cieszę się, że u Ciebie w porządku,bo już się zaczęłam martwić. Przesyłam serdeczności.

      Usuń

Twój komentarz