środa, 28 października 2020

lajk dla adminki

 Adminka fp Orka z Majorki i z  Irlandii (to skomplikowane) robi przepiękne zdjęcia nie od dziś, ale dziś proszę o lajka na jedno z jej zdjęć. Choć tak mogę podziękować Jej za czas, wsparcie i poświęcenie dla mojego marnego bloga. 

A dla uzasadnienia opiszę pewne zdarzenie. 

Dwa lata temu jakoś w styczniu poczułam się źle, a po tygodniu poczułam się jeszcze gorzej, ale to tak na serio gorzej, aż podjęłam decyzję, że trzeba jechać do lekarza bo jak nie pojadę to nie przetrzymam nocy tylko umrę albo coś w tym rodzaju. Był wieczór, miałam wysoką gorączkę, ciśnienie jeszcze wyższe, gadać nie mogłam bo rzęziłam. I w takim stanie Krzysiek zawiózł mnie na "wieczorynkę" a stamtąd prościutko na SOR. 

To nie było nic szczególnego, po prostu zapalenie płuc na tle wirusowym ale ja ze strachu zdążyłam zadysponować swoim największym skarbem na którym zależy tylko mnie. Gdybym tak kropła to możesz publikować według uznania co tam znajdziesz w archiwum, możesz też blogi i fp skasować, możesz robić z nimi co chcesz". I tak jest do dziś. Dlatego proszę o lajki w podziękowaniu za pomoc w wielu sprawach. 

Wszystko jest napisane w ramce fp 

<---- Tam to jest. Która to strona? 

14 komentarzy:

  1. W zasadzie nigdy nie wracałyśmy do tamtego wieczoru. Akurat robiłam zakupy w pobliskim markecie i jak przeczytałam wiadomość, to wysypałam dwa kilo ziemniaków na podłogę i potłukłam słoik z korniszonami ;)))

    Nie lubię konkursów na lajki, ale na swoje usprawiedliwienie mogę dodać, że zgłoszeń było prawie 400, z czego komisja wybrała 14 najlepszych, więc i tak mam sukces. Tylko że sukcesem nie zapłacę za nowy aparat fotograficzny, a wygraną nagrodą już tak :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie piękne, lajk poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, ale tam trzeba mieć tego fejsa zbuka, czy jakoś tam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod warunkiem że jak zobaczysz takie zjawisko u innych ludzi że ktoś coś komuś załatwia w dowód wdzięczności to nie będziesz mu miała tego za złe. Obiecujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno przestałam być zasadniczą pindą, która uważa, że życie jest niczym tęcza - albo czarne, albo białe. Niedawno ktoś anonimowy załatwił mi szybki internet poza kolejnością, i bardzo się cieszę i nie mam wyrzutów sumienia że nie czekałam w kolejce 3 miesiące. Jeśli lajk na piękne zdjęcie jest problemem to nie rób sobie kłopotu. Możesz też polubić inne zdjęcie w tym konkursie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Możesz oddać głos na zdjęcie moje, cudze albo wszystkie albo żadne. Ja zagłosowałam na moich wszystkich konkurentów, bo tak samo jak ja - są wybrańcami spośród 400 innych nadesłanych zgłoszeń i robią piękne zdjęcia. Myślę, że nikt nie potrzebuje zwady z powodu wirtualnego klikania.
      Miłego wieczoru.

      Usuń
    3. Zdjecie niesamowite,bo pokazuje piekno swiata.Zaglosowalam i dziekuje, ze je widzialam.

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcie, oczywiście polubione. Z czystym sumieniem, bo najbardziej mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i ja dziwna jestem, bo nie za bardzo zrozumiałam o co w tym wszystkim chodzi... lub może nie w temacie jestem, ale podrążyłam ( to lubię ) i dałam lajka tam , gdzie trzeba. Pozdrawiam obie Panie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem o co chodzi, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszedł już wczoraj 🙂
    Zdjęcie piękne!
    Niech się uda.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz