poniedziałek, 5 października 2020

Hania do schrupania

 Chcę to zapisywać by mieć pamiątkę. 

Hania lubi do nas przyjeżdżać i my również to lubimy. Bawimy się, wygłupiamy, gotujemy, jesteśmy cały czas w kontakcie. 

Hania rysuje króliczka. 

- Głowa, brzuszek, łapki. Wielkie uszy i ogonek. Babciu, może być jedno ucho zielone a drugie czerwone?

 - Oczywiście, może, rysuj jak ci się podoba - odpowiadam. 

- I jeszcze zęby, duże i żółte - mówi dziecko i dodaje - a na zębach próchnica! I rysuje czarną wielką dziurę. 

*

Hania układa się na drzemkę na moim łóżku. Po chwili mówi - jeszcze muszę coś powiedzieć dziadkowi. Biegnie do dziadka i mówi - dziadku, kocham cię! A możesz mnie podnieść na babcine łóżko? Krzysiek oczywiście idzie i podrzuca Hanię do sufitu a potem stawia na materacu. 

Dziadku, ja tu umiem sama wchodzić ale lubię jak mnie tak podrzucasz. 

*




18 komentarzy:

  1. Hania to taki promyczek słońca, to cudownie gdy wnuki mają dobry kontakt z dziadkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuj, zapisuj te wszystkie Hanusiowe powiedzonka, potem będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu komentarz mi wcięło? Trudno...

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy gówniarz z naszej krwi i kości nami zarządza. Jesteśmy ich własnością i na ich usługi a do tego .............i my jesteśmy bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to uczucie, znam:) najbardziej mnie zadziwia, jak szybko dzieci się zmieniają! Z kazdym miesiacem dorosleją (niiestety:()!

    OdpowiedzUsuń
  6. Klarka!
    Z komórki napisałąm z 6 komentarzy i nie zostały opublikowane, buuu!
    I zapomniałam, co chciałam napisać
    Też Cię kocham to na pewno;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jakos dobrze na dusze robia mi Twoje wpisy, choc sama jeszcze wnukow nie posiadam (buuu...)

    OdpowiedzUsuń
  8. To najcudowniejszy wiek u dzieci.Są takie szczere,słodkie,jescze nie zepsute.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co widzę, to bycie babcią, to macierzyństwo bez obowiązków. :) Same przyjemności. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hania cudowna!
    Ku pamięci kręcę krótkie filmiki w roli głównej oczywiście Zońcia. Mam kilka z Pańciem w tym wieku- świetny przypominacz, bo pamięć ulotna, a dzieci tak szybko rosną. Wczoraj zaprojektowałam kolejną fotoksiażkę- tym razem drugi rok z życia Zońci. Można tez umieszczać w niej teksty, powiedzonka dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, czym ją od młodości straszą. Próchnica! Ale i tak lepsze to niż zmora pod łóżkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hania rzeczywiscie do schrupania. To najfajniejszy wiek, zanim dzieciaki podrosna, zaczna miec wlasne zdanie i pyskowac. Choc to raczej nie do dziadkow, dziadkow sie tylko kocha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mądre dziecko, uczone po rodzicach i po dziadkach też :)) Gabi

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz