niedziela, 2 lutego 2020

dobrego tygodnia!


19 komentarzy:

  1. OOO, to będzie dobry tydzień!I już nie mogę się doczekać, żeby Cię wyściskać;D
    Może jakiś pawulon???:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysciskajcie sie takze ode mnie -tak dodatkowo!

      Usuń
  2. O dobre, dobre.
    Niektórym moim znajomym przydałoby się takie hasło gdzieś na widoku napisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycie jest wspaniale i trzeba sie nim cieszyc, kazda chwila.Cieszyc sie, ze zdrowie jest niezle, ze mamy gdzie spac i co jesc,bo wielu ludzi tego nie ma.Cieszyc sie, ze zyjemy i mozemy patrzec na piekno swiata .Sciskam Cie, Klarko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod tym,co pisze Urszula - cieszmy się zdrowiem,dachem(lub nawet dachami) nad głowa,fajną rodziną:)
    nawet,jeśli maliny chwilowo tylko w słoikach:)))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam „tycie”... i tak sobie pomyślałam, że jeść maliny na okrągło to może i jakaś kara, ale tylko z hektolitrami lodów bądź bitej śmietany to jakaś kara, ale za to jaka słodka i smaczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana
    Dziękuję za pamięć, życzenia i pozdrowienia 🧡💙💛💜💚
    Ja po operacji jeszcze osłabiona jestem bardzo.
    Serdeczności zostawiam moc 🌷☕🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęczowa dziewczyna3 lutego 2020 18:59

    Jaki cudowny cytat!
    Dziś w pracy źle się poczułam. Pewnie gdybym się zawzięła, zostałabym do wieczora, ale... właśnie życie nie jest za karę. Poszłam do menadżerki, zgłosiłam, że mi źle - wróciłam do domu, spałam kilka godzin. Już lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też planuję zrobić plakat. Ale przypomnienie: częściej myjemy ręce, bo same wirusy krążące dookoła...
    motywator na dobry tydzień. Super. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja Klarko byłam w sanatorium,które było jak dobry hotel. Wyjeżdżając rozebrałam pościel i dziewczyna, która ze mną mieszkała też to zrobiła. Panie hotelowe będą miały 2 mniej. Ty się temu przysłużyłaś. Panowała tam atmosfera strachu. 530 osob i personel ktory boi sie cienia. Jak mialam piach w pokoju poszłam po szczotkę . Nie dostałam. Nie wolno . Przyszła wystraszona dziewczyna odkurzyć. Wiecej nie chodzilam po szczotke.. Dziekowałam codziennie że zabiera pani pokojowa śmieci . Dziś tam zadzwonię i powiem dyrekcji co o tym myślę. A co mi zrobią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi gdzie to jest, bo ja już mam 4500 miejsce w kolejce to niedługo:)

      Usuń
    2. 4500 to znaczy, że został miesiąc??

      Usuń
    3. nie wiem jak to się liczy, czekam 2,5 roku

      Usuń
  10. Busko Zdrój -Krystyna. Wiem jak ominąć kolejkę��

    OdpowiedzUsuń
  11. No ze trzy lata będziesz stać w tym ogonku :). Nie wiem jak napisać do Ciebie prywatnie..To doradzę

    OdpowiedzUsuń
  12. napisałam maila

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że nie jest... tylko niektórzy jeszcze o tym nie wiedzą :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz