środa, 1 stycznia 2020

podsumowanie

Pierwsza połowa roku - jedna wielka katastrofa. Nie chcę tego wspominać i nie chcę o tym pamiętać.
Wakacje - jak najlepszy balsam, i na obolałe ciało, i na poranioną duszę. Nie ma dnia, abym nie wspominała.
Jesień.
Decyzja o zmianie pracy. Bardzo dobra. Mam porządną umowę na kolejny rok, nikt nie ma pretensji o to, że jestem dokładna i staranna - przeciwnie - cały zespół tak właśnie pracuje.

Dzieci zamieszkały z nami. Hania codziennie zapewnia nam solidną porcję radości i śmiechu.

Masz w pokoju stajnię, konia, koty i nietoperze a nawet miotłę,  babciu, ty jesteś Babą Jagą! 
(Nie wszystkie zabawki mieszczą się w ich jedynym pokoju, wiele jest u mnie, stąd ten koń itd). Byłam już lokomotywą i bocianem więc mogę być Babą Jagą.

Schudłam 10 kg bez odchudzania. 

Nie był to dla mnie dobry rok ale całkiem dobrze się skończył.

Dziękuję Wam za życzenia, za wsparcie, za dobre słowo, za to, że byliście ze mną kolejny rok.

Dziś też Cię kocham.



33 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego, nie tylko na kolejny rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech 2020 będzie DOBRY w całej rozciągłości ♥️Dziękuję Klarko za wszystkie wpisy ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ten i kolejne były tylko lepsze :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze na ten 2020, niech będzie obfity w dobro, radość, miłość i zdrowie! 🥂

    OdpowiedzUsuń
  5. I niech się dalej wszystko dobrze układa w Nowym Roku.
    Przytulam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już więcej nie chudnij, bo nam znikniesz! My Ciebie też. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten będzie lepszy Klarko, prawo Marfiego))
    spełnienia kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego! Super zdrówka! Spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klarko!Niech ten będzie cały taki, jak ubiegłoroczne wakacje! Nieskończenie rozkoszny! ( i nie chudnij tak, bo zazdraszczam:), a to brzydkie uczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepszego roku dla Ciebie :-)
    Ty schudłaś 10 kg, ja przytyłam 10 , po rzuceniu palenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby nam wszystko konsekwentnie szło ku lepszemu!
    Dobrego roku, Klarko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego,Klarko.
    Niech będzie tylko lepiej,a dobra umowa to podstawa:)
    Wiem ile radości dają małe dziewczynki,mam taką (ciut starszą) wnuczkę,nieustannie nas rozśmiesza:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w nowym Roku.
    Klarko tęsknisz za kilogramami😂?
    Chętnie oddam. Mam na zbyciu 20.😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Klaruś - niech Wam się darzy !.

    OdpowiedzUsuń
  15. Klarko, i niech ta dobra passa trwa i trwa, aż po 2021 i dłużej 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego co najlepsze w nowym, 2020 roku. I mniej orki

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby już było tylko lepiej!
    Dobrze, że jesteś Klarko ♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Radosnego roku Klarko, kolejnych cudownych wakacji, wspomnień i dalszej dobrej atmosfery w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  19. To chyba najdziwniejsze podsumowanie, jakie miałam okazję przeczytać :) Życzę Ci , aby ten rozpoczynający się Rok był lepszy od poprzedniego. Pełni radości i wielu dobrych zdarzeń !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana
    Witam w Nowym 2020 Roku i życzę wszelkiej pomyślności,ale zdrówka nade wszystko:)
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  22. Klarko--zdrowia i spelnienia marzen.Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrego roku w zdrowiu i pomyslnosci!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego, zdrowia więcej niż końskiego :-) i niech się Hania za szybko nie wyprowadza, bo już czuję, jak będziesz tęsknić za jej codzienną obecnością ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    MBI

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrego roku Klarko. Dziś też Cię kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Klarko...co tam roku, życzę dobrej dekady :)
    Pozdrawiam,
    fidelia

    OdpowiedzUsuń
  27. Klarko, nie znam Cię w ogóle, ale w wielu wpisach jesteś taka szczera i normalna,że polubiłam Cie jak starszą Siostrę, życzę Tobie i całej twojej rodzinie dużo zdrowia, wszelkiej pomyślności, miłości ,pieniędzy, laski i błogosławieństwa Bożego, spełnienia marzeń,miłości i czasu dla siebie, stała czytelniczka -Gabi

    OdpowiedzUsuń
  28. dzieci zamieszkały z Wami. Dopiero odkryłam, schudłam... mniej mnie było w sieci. Ale dobre myśli , uśmiechy z głebi serca posyłam. Tyle wsparcia i mocy z blogowego świata przenika. Najukochańsza Klarko, takie oznaki codzienności to okruchy bloga cenniejsze od złota. Muszę się poprawić. Zerkać częściej i krótkie niusy u siebie zostawiać. To taka radość w sercu- mieć wieści z ulubionych blogów. Inspirujesz. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz