czwartek, 19 grudnia 2019

podrywacz z błotem w szafie

W hotelu nocują geodeci. Wnoszą na butach wielkie grudy błota a nocują na piątym piętrze, więc to błoto jest wszędzie. Rano zawzięcie sprzątam  a oni wychodzą z pokojów. W tych ubłoconych buciorach człap człap przez całą długość korytarza a u nas przecież mieszkają eleganckie panie, chodzą w eleganckich szpileczkach, pachną dobrymi perfumami a ja pośrodku z tą szczotką taka nieszczęśliwa bo chciałabym powiedzieć tym facetom, żeby zmieniali buty, ludzie, szanujmy swoją pracę no ale nic nie powiem bo oni i tak nie słuchają tylko głupio dogadują i myślą, że to jest zabawne.
Jeden z nich zapytał mnie, czy nie znalazłam jego szamponu, bo zmieniał pokój i zgubił. A drugi natychmiast się wtrącił - on tak tylko panią zagaduje o ten szampon bo chce pogadać z piękną kobietą.
Saszetki z szamponem mamy zawsze na wyposażeniu, dokładamy codziennie i nikt za nie nie płaci.

Rozejrzałam się czy z tych najdroższych pokojów jakaś piękna kobieta wyszła ale nie wyszła, wobec tego wyrwało mi się - człowieku, to ty mi czekoladki kup a nie o szampon pytaj!

Wiem doskonale, że to tylko marny tekst beznadziejnego podrywacza ale i tak pomyślałam - kurde, jak dawno nikt nie nazwał mnie piękną kobietą.

Wyjaśniła się sprawa koguta na wysokościach, napiszę o tym jutro!

10 komentarzy:

  1. Klarko, jesteś piękna.Jesteś piękna duchem i całą sobą. Czytam twoje wpisy od dłuższego czasu i dziękuję za to, że mogę co kilka dni czytać twoje spostrzeżenia na temat twojej pracy, rodziny i w ogóle na świat.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pełnym przekonaniem podpisuję się pod komentarzem poprzedniczki!
    Serdeczności, Klarko!💖
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na palcach jednej ręki bym policzyła
    Ile razy ktoś z tą piękną kobietą wobec mnie pojechał

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak. Mój drugi mąż mówi do mnie "ale jesteś ładna" a ja mu na to
    "nie pij tyle" 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. A może to jest tak, że my nie umiemy przyjmować komplementów i faceci sobie z czasem odpuszczają....? Ja wiem, że kiedyś nie potrafiłam powiedzieć tak po prostu "dziękuję". Z uśmiechem na ustach, a przecież to nie wstyd wyglądać ładnie i to nie wstyd być ładnym dla kogoś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za rzadko je słyszymy... i same mówimy? Jako małe dziewczynki przecież często słyszeliśmy jaka ty śliczna, jaką masz piękną sukienkę, śliczne włoski, oczka etc...A potem coraz rzadziej. Dobrze jest jak nasz partner o tym nie zapomina 😉 I czy dziś potrafimy powiedzieć innej kobiecie, że pięknie wyglada? Pozachwycać się?

      Usuń
    2. Ja tam takich rzeczy nie słyszałam

      Usuń
  6. Bo jesteś piękna, Klarko! Tylko gdybym ci to powiedział, to i ty, i wszyscy obecni pomyśleliby: ot, wzięło starucha na podrywanie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. My kobiety często nie dziękujemy za miłe słowa pod naszym adresem, tylko od razu prostujemy🤗💃

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękna przede wszystkim dlatego, że masz piękną duszę :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz