środa, 16 października 2019

i już

Operacja się udała, mama czuje się dobrze. Piszę o tym tutaj, bo tak się najszybciej rozchodzą wieści. Rodzina bliska czyta (halo ukochana rodzinko z Zachodu odzywać mi się tu proszę!) dalsza również. Znajomi i mniej znajomi - dziękujemy Wam za słowa wsparcia, za otuchę, za to, że w takich chwilach odzywacie się, przytulacie, pozdrawiacie.
Mama się trzyma i pewnie jutro albo pojutrze będziemy myć włosy i układać fryzurę, wtedy lakier się przyda. Co to za dzielna kobieta. Ja widziałam, że się boi, ona widziała, że się boję, i tak mi było wczoraj trudno odejść z tego szpitala, i tak mi dziś nie szła robota, aż wreszcie wszystko dobrze się skończyło,  popołudnie mija z uśmiechem, z ulgą.
A w domu taki list od Krzyśka. Czyż nie uroczy?

23 komentarze:

  1. Och, no to się cieszę. Mój mąż 3 doby po operacji był w farmakologicznej śpiączce. Czyli u Twej Mamy wszystko było dobrze. To życzę Wam by jak najszybciej wróciła Mama do domu- w domu łatwiej się wraca do zdrowia;)
    Żeby tylko kot się nie załapał w tę pułapkę na myszy!;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że wchodzę tu po uśmiech.
    Cudna wiadomość! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowka dla mamy :) Dzielna kobietka. Klarka - pilnuj kotela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobre wiesci! Teraz - szybkiego powrotu do fomu!

    OdpowiedzUsuń
  5. To wielka ulga dla was wszystkich:-)
    Ten napis przypomniał mi zawołanie koleżanki, które zawsze wzbudzało salwy śmiechu:
    Achtung, achtung!
    wnimanije, wnimanije!
    uwożejta, uwożejta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wiadomość!
    Te przekreślenia to widzę u Was już rodzinne

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się bardzo😀 Twojej mamie szybkiego powrotu do formy życzę. A liścik uroczy😍 ciekawe czy kot czytał😆🙀

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Przyjaciółka 5 dni po przeszczepie zastawki umyła okna w nowej sali, bo tak jej się źle patrzyło przez niedomyte okna :) ale bez wchodzenia na taboret, tylko dotąd,dokąd dosięgnęła :)
    Uściski dla Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie ślę pozdrowienia dla mamy :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko dobre, co się dobrze kończy! Życzę Twojej Mamie dużo zdrowia! I Tobie też!💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się się cieszę :-) Dużo Zdrowia dla Mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się razem z Tobą!!!!
    Zdrowia dla Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff, całe szczęście. Przekaż Mamie życzenia zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia dla Mamy :) i dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego dla Mamy :) Teraz już z górki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana
    Dla Mamy i dla Ciebie zdroweczka życzę🤗❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Klarko,życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla twojej Mamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowia i szybkiego powrotu do sił dla Twojej Mamy, a dla Ciebie spokoju i wytchnienia życzę.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  19. To dobra wiadomość Klarko!:-) Wszystkiego co dobre dla mamy i córki:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy moja Mama podejmowała decyzję o kolejnej transfuzji, prosiła mnie, żebym obiecała, że to będzie ostatni pobyt w szpitalu. Obiecałam, dotrzymałam słowa, niczego nie żałuję. Piszę na wyrost, ale to ważne. Żeby niczego nie żałować. Pomyślności dla Was.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz