czwartek, 5 września 2019

toaletka do wzięcia

tak tak ta w lustrze to niestety ja
Rok temu panowie postanowili zrobić mi na urodziny niespodziankę. Nie tak całkiem niespodziankę, bo kiedy powiedzieli mi o tym meblu to ja uradowana krzyknęłam - tak tak, chcę!
Kupili. Szlifowali. Szlifowali i malowali. Odświeżali. Pucowali. Dla matki i żony, a więc porządnie i solidnie, bo wiedzieli, że jak coś to będę zrzędzić.
To jest drewniane. Ma pięć szuflad. Jest zgrabne.
Ale.
Nie pasuje mi do niczego. Zawadza mi. Jeśli mam czas to piszę, odpisuję, czytam. Mam w pokoju mały stolik, za nim korkową tablicę, obok komodę i półkę z książkami. Nie mam miejsca na toaletkę dla słodkiej księżniczki.
 Nie mam czasu na siedzenie przed lustrem. Ja się prawie nie maluję. Włosy suszę spuszczając łeb w dół a potem zawiązuję je w kucyk albo lecę do autobusu z mokrymi.
Stała ta toaletka w moim pokoju tydzień a potem poprosiłam, aby ją wynieśli. I tak pieczołowicie przykryta narzutą stała prawie rok.
A teraz potrzebujemy miejsca, bo przed nami bardzo poważne przedsięwzięcie.
I dlatego błagam ludność okoliczną - zabierzcie ją ode mnie. Ładna rzecz dla nastolatki do pokoju. Albo dla mamy albo dla babci. Za ile? A żebym sobie mogła kupić skórzane półbuty, czyli 150-200 zł, to chyba nie jest dużo?

klarkamrozek@gmail.com

PS. Zarezerwowana :)

11 komentarzy:

  1. Zapowiedź zmian brzmi tajemniczo, ale trzymam kciuki! Nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to nie jest tajemnica - dzieci zamieniają mieszkanie i przez jakiś czas muszą mieszkać u nas

      Usuń
  2. Na pewno to nieduża kwota, szkoda że i ja nie mam miejsca. Toaletka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest zgrabna i śliczna, wygląda lepiej niż na zdjęciu

      Usuń
  3. Ech żebym bliżej mieszkała �� cudna jest ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny mebelek, ale i ja nie mam jej gdzie postawić:)
    Serdeczności zostawiam Klarko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i nawet by mi pasowała kolorystycznie, tylko też nie miałabym gdzie jej postawić.No i trochę mi do Ciebie za daleko.Lubię toaletki, choć lustro omijam z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę w szoku, jeśli nikt jej nie kupi. Widzę, że zarezerwowana. Taka cena i to za taki stan toaletki, lepszej okazji, to chyba nie ma. Życzę, by się sprzedała i by ładne buty z tego były. :))) Uściski. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    Czy udało się to cudo sprzedać? Pewnie tak, bo rok minął...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, prawie natychmiast :) w nowym domu ma się dobrze i wygląda znakomicie

      Usuń

Twój komentarz