poniedziałek, 9 września 2019

poniedziałek

Podjęłam bardzo trudną decyzję. Nikt z bliskich nie odważył się powiedzieć co mam robić więc tym bardziej było mi trudno, ale jednocześnie rozumiem tę ostrożność.
Bo to jest tak - choćby człowiek miał w sobie bezmiar empatii to i tak nie poczuje, jak to jest naprawdę, póki nie zobaczy i nie dotknie.

Kiedyś bliska znajoma skarżyła mi się na swojego sąsiada, który kazał jej wyciąć drzewo, ponieważ igły spadały na dach jego garażu. Bardzo jej współczułam ponieważ była tym bardzo poruszona ale dopiero teraz wiem, jakie to miało znaczenie.
Drzewo rosło w gorącym klimacie na kamienistej glebie w niewielkim ogrodzie. Dawało zbawczy cień trawnikowi i osłaniało od palącego słońca część domu. Kto ma w ogrodzie drzewo, pod którym można wypoczywać, to zrozumie jakie to ważne. Kto mieszka w klimacie, gdzie prawie nigdy nie pada deszcz ten będzie wiedział, jak cenne jest drzewo w ogrodzie.

Zrozumiałam to dopiero siedząc w jego cieniu i widząc, że nic, absolutnie nic nie szkodzi dachówkom sąsiada.

Podjęłam bardzo ważną decyzję i napisałam o tym do najbliższych, do których mam zaufanie i wiem, że są po mojej stronie. I kupiłam buty. Jakie to symboliczne - buty na nową drogę.


Jeśli będą gadać, to niech gadają. Nikt za mnie życia nie przeżyje, nikt.

31 komentarzy:

  1. Jestem po Twojej stronie! Jestem pewna, że podjęłaś rozważna decyzję. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klarko, trochę to tajemnicze, ale życzę- niech Cię te buty lekko niosą NOWĄ drogą!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tak; jestem stuprocentowo za! To tylko Ty powinnaś zdecydować. Jestem pewna, że mądrze i całym sercem kibicuję:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Klarko
    Cokolwiek to jest, to życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bądź szczęśliwa, cokolwiek postanowiłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia, niech te nowe buty niosą Cię mu lepszemu ...

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne , ze jestem po twojej stronie .Moze tez powinnam zaczac od kupienia nowych butow?

    OdpowiedzUsuń
  8. Klarko, bardzo mocno ściskam kciuki za Twoje powodzenie na nowej drodze . I oby nowe buty okazały się wygodne i wędrówka w nich była przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem o co chodzi, ale kto nie ryzykuje, szampana nie pije...

    OdpowiedzUsuń
  10. Najtrudniejsze decyzje podejmujemy zawsze sami... Niech buty będą wygodne, a droga szeroka bez zakrętów! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. To jeszcze zależy, jakie buty - eleganckie szpilki czy wygodne adidasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech Ci te buty przyniosą szczęście!💖

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja po prostu - niech WYGODNE będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale uchylisz rąbka tajemnicy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy się powiedziało a...itd.:)
    Niech ci los sprzyja.. w każdych okolicznościach.
    A buty niech okażą się wygodne i ładne,zgrabnie wyglądające na nogach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia Klarko, serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Klarko!!!
    Powodzenia!
    Całym sercem z Tobą!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podnieś głowę, wciągnij brzuch, wypnij pierś i do przodu !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia! Odezwij się z tej nowej drogi, proszę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo. Tajemniczo! Niech Ci życie sprzyja, a drogi niosą w dobre strony.

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia Klarko i "lekkich" nóg.😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymaj sie Klarko, ale nie zapomnij o nas i czasem nas wspomnij, dobrze?
    Jeanette

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty jestes ważna! Nikt w Twoich butach nue chodzi, wiec nie ma prawa Cię krytykować . Niech Ci się wiedzie 😘Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia! I bądź dobrej myśli. Niech Ci los sprzyja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bądź szczęśliwa! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  26. o mamo, trzecia proba:

    Gratuluje podjecia trudnej decyzji i jestem pewna, ze bedzie warto!

    OdpowiedzUsuń
  27. Klarko! Powodzenia! Niech Ci szczęście sprzyja!
    Sercem z Tobą! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Uda Ci się! Jestem tego pewna. Wiesz, kiedyś też musiałam podjąć bardzo trudną decyzję- nie żałuję. Koniec pewnego etapu jest początkiem innego, lepszego. W to wierzę. I jestem sercem i duszą z Tobą, w modlitwie też. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz