piątek, 2 sierpnia 2019

samo rośnie!

 Kiedy wchodzi się do ogródka, zaczepiają nas jeżyny. Bezkolcowe! Ale kto wie co tam jeszcze posadzę.
 Dynie jak co roku wielkie jak smoki, a to dopiero początek.
Pietruszkę posialiśmy bez przekonania, dla natki, no i też dlatego, że wiosną była bardzo droga. Pomidory sieją się same kolejny rok gdzie popadnie. Na fp - Hania robi babki z piasku. Zdjęcia powiększają się po kliknięciu na nie.
Moje siostry żalą się, że wklejam zbyt mało zdjęć. A przyjechać nie łaska!

12 komentarzy:

  1. Bujne i dorodne😍 własne najlepsze, przynajmniej wiesz co jesz, mniam😋

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tęsknie już za zupą z dyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. A kuku! Z tej strony nowa czytelniczka bloga. No tak naprawdę średnio nowa ale chciałam się jakoś przedstawić czy przywitać [Pamiętam Panią z Onetu. Trafiłam tutaj po linkach oraz jestem miło zaskoczona, że Pani wciąż pisze ;)] U mnie na działce daliśmy sobie spokój z ogródkiem. Tata coraz starszy, więc szkoda żeby koło tego wszystkiego robił a ja jestem młoda, miastowa średnio interesując się robotą przy ziemi. Dla mnie działka kojarzy się tylko z grillem czy kiełbaską na patyku przy ognisku. A dynie ma Pani piękne, może pożyczę z jedną w październiku na Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta Pani, proszę Pani tak cudnie pisze, że My też ją nadal Kochamy!
      Super, że Pani odnalazła ten blog, a działka na co dzień to ogrom pracy :)

      Usuń
  4. Klarko, nie wszędzie mają tak dorodne plony. Ludzie narzekają na suszę i brak owoców i warzyw. Co widać po cenach. Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też samo rośnie, ale chwasty tylko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A co Ty tu robisz? Na wakacjach mialas byc :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje Siostry... Mieszkają niedaleko (<25km)a facebuka posiadam, zeby były na bieżąco. Jedne z pierwszych moj dzień oglądają! a na kawkę nie łaska!. Ale takie czasy. Za to jak coś ciekawego mają do pokazania to mnie zapraszają. Focę i na mój dzień wstawiam. I siostrzenice tam zaglądają, i chrzesniaczki i połowa Małza rodziny. a w realu.... ale cóż przeczekać trzeba. czy to się zmieni???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pietruszkę masz bogata jesteś... po dwie dychy za kg w sprzedaży chodzi....

      Usuń
  8. Oj jak mnie się marzy własny ogródek !! Niestety miejsca brak, na balkonie jedynie czasem pokuszę się o jakieś zioła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mam jezyny bezkolcowe, ha! ;) Ale moje rosnac nie chca w ogole. Musze je gdzies przesadzic, bo zmarnieja. A dynie kwitna, ale malych dyn poki co nie ma... :(

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz