niedziela, 7 lipca 2019

a w ogrodzie







dwa czyli dwadzieścia

13 komentarzy:

  1. Sama nie wiem, co fajniejsze, maliny czy gniazdo w porzeczkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gniazdo odkryłam dziś i nie wiem, czy to kosy czy inne "ćwirćwir" i czy kiciul, który tam sypia w upały, nie zrobił rzezi :(

      Usuń
    2. Jeśli nie wiesz, spróbuj jeść gniazdko...

      Usuń
  2. Jakie piękne kwiaty i owoce!
    Doprawdy uroczy milion kwiatków różowych na zdjęciu czwartym, w życiu jeszcze takich nie widziałam, co to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest odmiana powojnika, pokrywa litościwie calutką szopę

      Usuń
    2. Jest wspaniały! Dzięki za wyjaśnienie.

      Usuń
  3. Jak groźna woźna wraca z roboty to w ogrodzie azylu szuka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! A u mnie susza zjadła wszystko. Wody w moim grajdole brakuje do tego stopnia, że od 23 do 5 rano kropli w kranie nie uświadczy. Zakaz podlewania ogródków.Podlewam tym, co z mycia warzyw i owoców łapię, ale to zbyt mało

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, mydlisz oczy kwiatami i nadal nie wiemy czego jest 20? Policzyłam kwiaty na krzaku hortensji i jest ich więcej niż 20 więc to nie to. Liczyć maliny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak u ciebie zielono. U mnie już nie ma trawy, kwiaty odpuściłam, podlewam krzaczki, które już bardzo więdną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne, u mnie wszystko ledwo zipie, roze mi popadaly, hortensje jeszcze nie wyrosly... Ech.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lipiec, to dobrobyt w sadzie i ogródku:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz