niedziela, 13 stycznia 2019

daję Owsiakowi


16 komentarzy:

  1. Pan Owsiak nie wspomniał, że zbiórki zawsze były i są przede wszystkim pod kościołami, więc wiemy gdzie szukać wolontariuszy. Nie sądzę by w tym roku było gorzej :) Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są kościoły które zabraniają tych zbiórek niestety...

      Usuń
    2. Za bramą kościoła każdy może stać i zbierać i nikt nie może zabraniać.

      Usuń
    3. Tyle że jak ksiądz powie że nie powinno się dawać do puszki WOŚP...

      Usuń
  2. Skopiowałam i wkleiłam! :-D
    Oraz wykonam odpowiednie ruchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że markety dziś nieczynne. Wczoraj w Lidlu widziałem skarbonki przy kasach. Wrzuciłem co nieco. Dziś wyślę, wraz z bliskimi, "stado" SMS-ów. Pozdrawiam wszystkich ludzi dobrej woli!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się tytuł;D

    Damy radę! Od lat zbieramy i nawet najgorsze mrozy nie stawały na przeszkodzie;D
    Teraz chyba mamy większą motywację.Na przekór szczekaczom (rozumiem, że ktoś ma inne poglądy, nawet rozumiem, że nie daje, ale nie rozumiem, że oczernia)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Od 25 lat wspieram. Kiedy zaczynałam, nie miałam pojęcia, że mój Syn skorzysta ze sprzętu, który jest dzięki Orkiestrze. Teraz spłacam dług wdzięczności i daj Bóg, żeby to nie była moja ostatnia rata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też daję:) od zawsze:)
    tak jak pisze Miśka,nawet w największe mrozy Orkiestra grała w najlepsze:)I dawaliśmy radę - pamiętam zamarznięte i oblodzone do kolan spodnie mojej córki,gdy stała z puszką w śnieg,mróz i zamiecie :))
    Wspierajmy,bądźmy dumni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Frajda to nie byle jaka, gdy dasz datek na Owsiaka!

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas impreza już od wczoraj, dziś byliśmy na długim spacerze, mimo kiepskiej pogody, biegają skarbonki z serduszkami, dzieciaki starają się jak mogą...spotkaliśmy znajomych, którzy specjalnie wyszli z domu by wrzucić datek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy takiej paskudnej, jak dzis, pogodzie, trudno wyjść z domu, na szczęście mozna wpłacić na konto 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Daję od wielu lat, ale od czterech daję podwójnie- dla potrzebujących i na złość pewnej partii:D
    Siema:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A pewnie, że na złość! I za zamknięte dziś sklepy! Wyszło mi i poszło potrójnie dziś:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tytuł intrygujący :), ale ja też zawsze daję. Dziś uczestniczyłam w imprezie lokalnych morsów, które wymyśliły kilka sposobów wsparcia WOŚP. Było radośnie przy ognisku, pieczonych kielbaskach i skocznej muzyce. Mimo siąpiącego deszczu bardzo liczna grupa polączyła przyjemne z pożytecznym. Pozdrawiam orkiestrowo :)



    OdpowiedzUsuń
  13. Melbourne tez wczoraj gralo z Owsiakiem.Ja wplacilam przez Paypal, bo nie chcialo mi sie do City jechac--goraco troche u nas.Ten tydzien to 35--40 stopni.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz