czwartek, 7 listopada 2013

niektóre nauczycielki doprowadzają mnie do płaczu

Mam nadzieję, że i tym razem udało mi się z tym tytułem.



Warto zwrócić uwagę na chłopczyka po lewej.


Zawsze, gdy mam okazję być widzem takiego spektaklu, wzruszam się, czasem nie potrafię powstrzymać łez. Podziwiam zaangażowanie dzieciaków, spontaniczność, radość, chłonę atmosferę przedstawienia, czuję dumę rodziców, wiecie, jak to jest - co z tego, że dziecko sepleni i aż czerwone z przejęcia myli się, i tak jest najlepsze!
Podziwiam pracę  nauczycielki, ten film jest dobrym przykładem, jak mocno się angażuje. 
Wszystkim paniom ślęczącym nad dekoracjami, reżyserującym,  organizującym  przedstawienia dziękuję. Pewnie nawet nie wiecie, ile matek dzięki Wam beczy ze wzruszenia.


22 komentarze:

  1. Brawo Klarka!
    Sezon na piosenki patriotyczne rozpoczęty i to w trak wdzięcznej formie. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tak się kręcę z tymi patriotycznymi tematami:)) ale potem już nic aż do maja!

      Usuń
  2. i znowu tytuł co przyciaga. dobra jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy czytam tak fajną opinię na temat pracy nauczycielek. Zrobiło mi się cieplutko:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. weselnapiekarka7 listopada 2013 19:36

    Oj tak,tak-wielkie dzięki tym wszystkim nauczycielom.Wzruszałam się gdy śpiewały czy mówiły wierszyki o naszej ojczyżnie moje dzieci,wzruszam sie teraz gdy je mówią moje wnuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tytuł przeczytałam, to myślałam, że będzie o Pani Zosi z zerówki, co nas wskaźnikiem po łapach trzaskała. A tu niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że będzie o panu Janie z podstawówki, który nam minusy wpisywał do dziennika za oddychanie (3 minusy = ndst) :D

      Usuń
  6. Przewrotny tytuł, ha!
    Człowiek się spodziewał, że jakiś skandal edukacyjny opiszesz, a tu, wot: patriotyzm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł odebrałam .... hm, w najgorszym tego słowa znaczeniu ( już człowiek przesiąkac zaczyna tym,czym nie powinien). A tutaj.... Jak miło! Serdeczności Klarka

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym dodała jeszcze przedstawienia w przedszkolu . Jak te kobiety ogarniają te maluchy to ja zupełnie nie wiem i szczerze podziwiam.Nie widziałm tylko jednego przedstawienia u mojego syna, przygotowanego z okazji dnia matki bo akurat rodziłam córki ale na wszystkich innych ryczałam jak bóbr bez względu na tematykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najlepiej pamiętam te przedstawienia z przedszkola moich dzieci. Płakałam zawsze, niezależnie od tego że przeważnie było bardzo śmiesznie :-)

      Usuń
  9. Z tytułem trafiłaś ... jak zawsze :D
    Też mam łzy w oczach na tego rodzaju przedstawieniach. Chłopiec po lewej - boba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tylko, że tak mało jest tak bardzo zaangażowanych nauczycielek. W podstawówce u mojej córki nie było takiej osoby ani jednej, za to w liceum właściwie wszyscy nauczyciele byli naprawdę pasjonatami tego zawodu a do tego : cierpliwi, ciepli,pełni nowatorskich pomysłów. A myślę, że właśnie głównie ci młodsi uczniowie powinni mieć takie, jak ta na filmiku , nauczycielki.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka malutka dziewczyneczka i tak ładnie śpiewa... A ten chłopczyk to ma pewnie ADHD :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ci się udało z tytułem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tytuł /jak zwykle/ zaskakujący :D
    Mały po lewej pełen temperamentu...:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamień spadł mi z serca. okazuje się, że szlochając ukradkiem na apelach jestem całkiem normalna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chłopiec po lewej - zjawiskowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tytuł - bomba...występ cudny, myślę, ze to w jakimś polskim kościele śpiewają dzieci emigrantów...wtedy te słowa nabierają jeszcze innego sensu..

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to piekne!!!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz