wtorek, 7 lutego 2012

tylko się nie denerwujcie

Czasem chodzą za mną głupie pytania i głupie piosenki. Pewnie to znaczy, że nie mam się czym martwić a za konkretną robotę nie chce mi się chwytać, tylko tak sobie leżeć, chodzić, pisać albo gadać przez telefon, ugotować coś dobrego, zmarnować dzień i się tym nie przejmować.
Z głupich pytań, nie mój wymysł ale pytanie padło i nie daje mi spokoju – czy jak człowiek umiera to można mu jednocześnie podawać tlen i palić gromnicę?
Z głupich piosenek (i niech ktoś mi poda sposób na pozbycie się namolnej głupiej piosenki, proszę!)
Poszła baba do sąsiada zapytać się co ma robić
Poszła baba do sąsiada zapytać się co ma robić
Bo chciała chłopa zbić nie mogła mu poradzić
Jak chcesz chłopa uspokoić musisz wiedzieć co masz robić
Walnij pięścią między oczy aż mu wielki guz wyskoczy
A potem uciekaj ani chwili nie czekaj

24 komentarze:

  1. Hmm, wyśpiewać na całe garło, do utraty tchu - na ogół pomaga jak sie ten swój głos usłyszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sąsiad myślał, że mnie napadli złodzieje i wzywam ratunku zewsząd

      Usuń
  2. Ha ha ha, to sie smieje z twojego tekstu.
    A teraz - twoj ostatni wpis z pierwszego blogu jest na Onecie, jakbys jeszcze nie wiedziala.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, ciekawa jestem co to się stało bo od dawna wrzucali moje wpisy na jedynkę na 3 tys czytelników i aut, a dziś wisi cały dzień choć nie ma możliwości komentowania czyli opcja "kto jeszcze nie dokopał Klarce ma okazję" wyłączona!

      Usuń
  3. ja zazwyczaj dopisuje kolejną zwrotkę np.Nie uciekaj walnij miedzy nogi on padnie na kolana Ty będziesz miała uśmiech błogi. Każda z nich ma jakąś niedokończoną historię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie umawiaj się na czacie bo się nigdy nie spotkacie tralala ojdadana od samego rana!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. miałam wstawić tak słodki filmik od czytelniczki ale nie wszedł, coś wymyślę bo naprawdę jest wart obejrzenia

      Usuń
  5. Oj kochana.. Też mam chandrę...
    Szkoda że Cię tu nie ma, przynajmniej czerwone, pyszne podzieliłabym z Tobą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na pływalnię jakbyś poszła? bo przez mrozy to się tak marynujemy w domu jak te koty

      Usuń
  6. Zależy jaki masz model gromnicy - prewencyjny, czy taktyczny. Model prewencyjny pali się za życia na, wsjakij słuczaj, a czasem w ogóle w oderwaniu od życia.
    Model taktyczny zazwyczaj gdy prapało :( i jest to ostatnia deska ratunku.

    ALEF

    OdpowiedzUsuń
  7. Z głupich piosenek znam jeszcze głupszą - tu kawałek, który zapamiętałam "Tańcowała baba z Wickiem, wybiła mu zęby cyckiem, teraz Wicek zgubił zęby , zrobiła się dupa z gęby". Glupszej nie słyszałam, i na dodatek ta głupota nie chce mojej głowy opuścić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet znam dalszy ciąg - "czemużeś ty nie uciekał Wicek kiedyś widział rozhuśtany cycek". Fakt, mega głupa!

      Usuń
  8. Sposób jest jeden. Bardzo prosty... przypomnieć sobie inną namolną piosenkę;D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja o tym tlenie...
    nie wiem, jak w Polsce, ale tutaj, wszedzie tam, gdzie
    tlen jest w uzyciu natychmist sa wywieszki, oklejki i takie tam "oxygen in use" na tle przekreslonego plomyka. Zatem jedno wyklucza drugie. Tlen gromnice i gromnica tlen.
    A swoja droga, jesli ktos umiera to po co mu tlen?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to połączenie właśnie chodzi, wybuchnie albo nie wybuchnie, a jak zemrze bez gromnicy..;)))

      Usuń
  10. Piękna ta piosenka. Mądrość ludowa na wszystko ma przepis.Jeśli on jest podany z melodią, to wpada w ucho i dręczy później człowieka dotad, aż go wypróbuje, aby sprawdzić czy to działa. Ciekawe, czy istnieje wersja dla chłopów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może być "Maryna gotuj pierogi" długa na 10 zwrotek a w ostatniej "Wojtek wziął kija Marynę pobija" bo się na nią wreszcie zezłościł! Leniwa była i cały czas wymówki i wymówki, tego nie ma, tamtego nie ma.

      Usuń
  11. Jejku naprawdę dziwna... niestety nie znam dziwniejszych ;) Mój mąż specjalizuje się w wymyślaniu zwrotek do istniejących piosenek - nie zawsze w temecie ale zawsze śmiesznie :) A tak wogóle to są to jakieś regionalne przyśpiewki?

    OdpowiedzUsuń
  12. odpowiedzi na pytanie nie znam, ale podłączam się pod pytanie - jak się pozbyć z głowy namolnej piosenki?
    jeanette

    OdpowiedzUsuń
  13. Za mną chodzi od czterech dni (po zabawie z wnukiem):

    Do przodu prawą rękę daj,
    do tyłu prawą rękę daj,
    do przodu prawą rękę daj
    i pomachaj nią.
    Bo przy boogie, boogie-woogie
    trzeba w koło kręcić się,
    no i klaskać trzeba, raz, dwa, trzy.
    Boogie-woogie, ahoj! Boogie...

    :-) Mało tego, że chodzi za mną ta piosenka, ja też chodzę!

    (po 50)

    OdpowiedzUsuń
  14. hejka,
    widaćże Nam się Klara umuzykalnia :) brąwo!
    natrętne melodie mają to do siebie że trzymają krótko, bo na drugi dzieńza cholerę nie da sięjej przypomnieć, więc spoxik jesteśnormalna :)

    chciałem dopisać sędo Twegoż dzieła, ale jakośchyba nie mój dzień :)
    lipton_R

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z kolei mam zwyczaj śpiewać wszystko, co popadnie na jakąś głupią, namolną melodię, tak długo, aż upomni mnie moje dziecię.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz