środa, 18 stycznia 2012

o wycieczce do Krakowa

Nie pisałam do tej pory nie wiedząc, na czym stoję. Wreszcie wczoraj spotkałam się z bardzo miłą i kompetentną dziewczyną, która podzieli ze mną  ciężar odpowiedzialności za organizację tej wycieczki. Ustaliłyśmy wstępny termin - druga połowa, prawdopodobnie koniec maja. Jest już wybrane zakwaterowanie, rezerwacji jeszcze nie robiłam ale już wiadomo gdzie, jest to w centrum, z parkingiem, z windą i podjazdem. Gdyby się coś stało, gdyby wycieczka nie doszła do skutku to  wszystkie Wasze przelewy  po prostu  Wam odeślę. Nawet do Australii;), ale mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Piszę to, bo czuję się bardzo zobowiązana i chcę, abyście wiedzieli, że coś w tej sprawie robię.

17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystko się powiedzie zgodnie z planem i ktoś tam zabierze aparat, chociażby dla utrwalenia samych miejsc, gdzie można dotrzeć - można stworzyć nową formę przewodnika - wyspecjalizowanego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zabiorę, a apartament jest tu http://www.apartamentywpolsce.pl/krakow/apartament/centrum_2

      Usuń
  2. Super, że wszystko nabiera realnych kształtów :) Myślę, że Wózkers będzie zachwycony, bo Kraków jest pięknym miastem. Kiedy tylko mogę odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jak będzie po to stawiasz martini;)

      Usuń
    2. Postawie wszystko, nawetoczy w slup.
      Martini...lubisz tego kwasiora? a co powiesz o margaricie, zreszta wezme cos dobrego ze soba :)
      jak bded...jak mi sie zazieleni ...:))

      Usuń
  4. Na pewno wszystko sie uda.A gdyby( odpukac) nie ,to nie odsylaj mi , mowy nie ma,kup cos co wozkersa ucieszy, co chcialby miec moze.Sciskam mocno.Urszula

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł Ursuli jest świetny. Jestem za. :-)

    (po 50)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież wszystko się uda! Spoko:) Luzik, kochana.A ten pan na fotce z kotem,to najlepszy przewodnik po mieście...Pozdrawiam. korek

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez mam nadzieje, ze wszystko wypali - nie chce zadnych pieniazkow z powrotem,
    powodzenia i trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma mowy o tym żeby się nie udało, pozdrowienia dla Liptona
    Xelka

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy wsparcie finansowe wycieczki jeszcze aktualne?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz proszę do mnie na maila klarkamrozek@gmail.com

      Usuń
  10. Ale super :) Cieszę się przeogromnie i... Życzę udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisz, tak po prostu, dziękuję :)
    ... i do zobaczenia :)
    Lipton_R

    OdpowiedzUsuń
  12. Uczyłem się o nich kiedyś...dla Klarci.
    http://www.bwpoz.pl/galerie/znaki-drogowe-zakaz-ruch_250.jpg
    MIauKOtka

    OdpowiedzUsuń
  13. Znając....to podejrzewam Nowozelandzkie wysepki.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz