czwartek, 17 marca 2011

sadzimy las



Zapraszam Was do akcji sadzenia drzew.
Wspieram  program ekologiczny, którego celem jest zwrócenie uwagi Polaków na problem ochrony środowiska naturalnego. Od 2009 roku Firma Żywiec Zdrój razem z Fundacją Nasza Ziemia oraz Regionalną Dyrekcją Lasów Państwowych w Katowicach upowszechniają wiedzę o korzystnym wpływie drzew na środowisko.
O akcji można poczytać więcej  na stronie programu ja natomiast zapraszam do sadzenia drzew tutaj i przy okazji do wzięcia udziału w konkursie. Nagrody dla czytelników są porządne, a i satysfakcja z posadzenia drzew też się liczy. A jak się posadzi drzewo, to warto mieć włączone głośniki;)

5 komentarzy:

  1. Nie tylko drzewa,ochrona krajobrazu- polecam w kontekście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Posadziłam buka, mam nadzieję, że wyrośnie piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dzieci ( córcia i zięć) w tamtym roku posadzili 40 lip i około 1000 sosen...

    OdpowiedzUsuń
  4. Posadziłam :-) Z linki na drugim blogu, Klarko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sadzimy, sadzimy!
    Tak się złożyło, że 2 dni temu byłam w górach w jednym z rejonów, w których drzewka można posadzić w ramach konkursu (okolice Węgierskiej Górki). Mogę tylko powiedzieć, że w tym miejscu naprawdę trzeba pomóc naturze, bo drzewostan jest w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz